9 Reacties

één jaar geleden

Hoi! Herkenbaar hoor. Ik heb ook een hele fijne baan, maar ik had er zó geen zin in om te beginnen. Ik voelde mij er niet meer thuis, ik had geen puf om iets te ondernemen en ik deed het maar gewoon (want het moest maar). Na bijna 2 maanden kwam de zin eindelijk een beetje terug. Ik begon het langzaamaan weer leuk te vinden en ik kreeg er weer energie van ipv dat het mij leegzoog. Wat mij hielp os om het wel gewoon echt te benoemen, óók op het werk. Dit gaf lucht. Dus ik zou zeggen: kijk het nog even aan, maar vooral ook: volg je gevoel. Komt hoe dan ook goed lieve mama! 🌸

één jaar geleden

Reactie op Mirremir

Hoi! Herkenbaar hoor. Ik heb ook een hele fijne baan, maar ik had er zó gee ...
Dank je wel voor je lieve berichtje. Ik zit echt met weer tranen aan m’n ontbijt omdat ik m’n kindje zo weg moet brengen.. fijn te horen dat bij jou het langzaam is omgeslagen naar meer plezier in je werk. Ik hoop dat dat hier ook nog komt. 😘😘

één jaar geleden

Ik snap je helemaal! Op dit moment ben ik nog niet aan het werk. Ik ga in september weer starten en ik kijk er nu ook al tegenop. Ik snap je schuldgevoel, dat heb ik dus ook. Maar wat mij enorm troost geeft is dat het juist alleen maar goed is voor je kleintje. Zo ontdekt die alleen maar andere "werelden". En het is niet dat je fulltime werkt, dus zoveel is hij niet weg. Dat scheelt al een hoop! Maar je moet inderdaad je hart volgen! Kijken wat voor jou goed voelt. ♥️

één jaar geleden

ik snap je gevoel heel goed. wij zouden onze eerste (we hebben inmiddels 2 kindjes) ook voor 2 dagen wegbrengen naar de opvang, maar dit voelde zo niet goed toen het bijna zover was, dat we het niet gedaan hebbenm we vonden het een vreselijk idee om ons kindje te moeten missen. nu werken we wel beide, maar wel parttime. we moeten ze dus om en om wel missen, maar het voelt voor ons al een stuk beter dat ze in ieder geval bij 1 van ons zijn.

één jaar geleden

Dank jullie wel dames!! Jullie woorden doen mij goed ! Ik kijk het gewoon nog even aan en zal inderdaad een keuze uit mijn hart gaan maken over een tijdje! Misschien draait het bij!!

één jaar geleden

Reactie op Livingforthemoment

Ik snap je helemaal! Op dit moment ben ik nog niet aan het werk. Ik ga in s ...
Klopt hij is maar 2 dagen bij iemand anders. Wat fijn dat jij tot september vrij bent! Geniet er nog van❤️

één jaar geleden

Reactie op Supermommm

ik snap je gevoel heel goed. wij zouden onze eerste (we hebben inmiddels 2 ...
Wat een prachtige oplossing dat jullie dat zo kunnen doen!! 💛

één jaar geleden

Onze dochter gaat 3,5 dag naar de opvang. Eerst hadden we voor 3 dagen gevraagd maar gezien het feit dat ze het echt naar haar zin heeft en ook heel hard vooruit gaat in haar ontwikkeling, hebben wij de halve dag toegevoegd. In het begin had ik het ook zwaar maar nu valt wel mee omdat ik weet dat ze echt blij is op de opvang. Interactie met anderen en vooral andere kinderen is iets wat ik niet op dezelfde manier kan bieden en dat is wat ik voor mijzelf herhaal om niet schuldig te voelen.

één jaar geleden

Ik ben op dit moment opgebouwd naar 3 dagen werken en de 4de moet ik vanaf januari gaan opbouwen. Ik kan nog geen ouderschapsverlof opnemen. Ik was te lang ziek. Maar ik vind het echt wel heel erg lastig. Ik mis mijn zoontje zo erg 😭😭😭. Ik heb echt het gevoel alsof ik heb niet meer zie opgroeien ofzo. Het is gewoon niet leuk.