11 Reacties
één jaar geleden
Och lekker empathisch weer van deze mensen.
Ik ben een lange tijd ongewenst kinderloos en besefte maar al te goed dat het lastig is voor mensen om zich in te leven in andermans situatie. Dit geldt hier eigenlijk niet anders. Sommige mensen hebben geen kids of zijn gewoonweg vergeten hoe het is met kleine kinderen. Ik zou vooral medelijden met ze hebben dat ze zich zo kunnen storen aan anderen. Of misschien zitten ze al niet goed in hun vel. Ik zou ook medelijden hebben met hun eventuele kinderen die ze hebben (groot of nog klein).
Ze HOREN dit te doen. Ze horen lawaai te maken en horen er een bende van te maken. Alleen dan zullen ze de wereld om ons heen verkennen.
Lekker schijt hebben aan ze. Je kindje had kennelijk de lol van zijn leven en vooral eropuit met die kleine. Maak de boel maar onveilig!
één jaar geleden
Ik heb zo'n moeite met mensen die kinderen niet als onderdeel van de maatschappij zien. Kinderen zijn óók mensen, doen er ook toe, horen er ook bij.
Wat een asociale mensen dat ze verwachten dat luidruchtige kinderen niet in hun buurt mogen komen én dat ook nog hardop uitspreken. Geheel onterecht dat zij jou met dit gevoel opzadelen.
één jaar geleden
Waar mensen zich druk om kunnen maken.. bah bah. Ze voelen zich zo goed, terwijl ze juist het tegenovergestelde zijn met zo'n gedrag. Als ik in jou schoenen had gestaan en dat had gehoord, had ik lekker meegedaan met mijn kleintje. Meeschreeuwen en ze lekker wegjagen. Juist zulke mensen horen niet op openbare plekken.
Je moet er niet over inzitten. Zulke mensen hebben juist last van zichzelf en gaan dat afreageren op andere.
Dit had verder niks met jou of je kleine schatje te maken!!
Lekker laten gaan! ❤️
één jaar geleden
Op den bepaald moment belde haar dochter om te vragen of ze naar de winkel mocht had ik begrepen
"Femke doe eens niet zo dom, wa ga je nu doen met 3 euro in de winkel!"
Ik had zo iets van nou, als ik zie hoe jij je gedraagt naar je eigen kind toe kan ik begrijpen dat je andere kinderen ook minder leuk vind!
één jaar geleden
Reactie op babydreamerr
Op den bepaald moment belde haar dochter om te vragen of ze naar de winkel ...
En het feit dat jij deze details ook nog eens kon meeluisteren….. over discretie gesproken. Dan had ze zelf ook wat minder hard mogen praten misschien? Maar goed. Dat vul ik nu natuurlijk alleen maar in.
één jaar geleden
Oh wat naar! Ik snap heel erg dat je je zo voelt.. bah, alsof ze zelf nooit kind zijn geweest. Kinderen zijn nou eenmaal zo, lekker spontaan. Hopelijk ebt je slechte gevoel weg na alle positieve reacties hier!
Inderdaad, als je niks wilt horen ga je lekker in een hutje op de hei zitten.
één jaar geleden
Reactie op Blijengelukkig2022
Oh wat naar! Ik snap heel erg dat je je zo voelt.. bah, alsof ze zelf nooit ...
Ja ik voel me al veel beter dankzij jullie!
Allemaal enorm bedankt.
Zoals iemand zei in de topic, als er nog eens zo gebeurt schreeuw ik gewoon met mijn kind mee 😂