17 Reacties
3 jaar geleden
Geen idee of je plankjes op wilt hangen maar wij hebben bij Ikea kruidenrekjes gehaald
3 jaar geleden
Deze kopen

Deze hebben wij ook! En de grote hemnes ladekast als commode (leuke andere kinder knoppen op gezet). Idee van instagram afgeplukt, super leuk :)
3 jaar geleden
Reactie op cheryl90
Jawel joh zelfs een voedingskussen-sloop oftewel hoes
Oh
3 jaar geleden
Kuggis bakken, perfecte organisers voor in je kasten en daarna opbergers
Klein bakje voor al je kolfspullen (kan je makkelijk in 1x alles meenemen van beneden naar boven/bank etc)
Ophanghaak voor naast commode vond ik handig, vestjes kleding die morgen ook nog wel kan etc snel weghangen
Als je nog niet hebt zo’n handoekenhouder met knoppen die je over de deur kan hangen (extra plek voor handdoeken/hydrofielen drogen etc)
3 jaar geleden
* GRUNSNARV waterdichte matrasbeschermer om straks rond 37w om jullie matras te doen.
* RÅSKOG trolley, vind ik handig om op slaapkamer of beneden te hebben, kun je alles geordend opbergen en bij de hand rijden.
* SKUBB bakjes om commode lades te ordenen
* GULSPARV baby dekentje
* BEKVÄM kruidenrekjes om op te hangen voor boekjes en andersom kun je er kledinghangers aan hangen
* ISTAD hersluitbare zakjes voor kleding wat mee gaat in geboorte tas en later ook voor snacks in de luiertas.
* IKEA 365+ voorraad pot, zijn van glas om bijv. maaltijden in voor te bereiden voor vriezer. Glas blijft mooier dan plastic
* BOLMEN krukje voor op toilet voor na de bevalling
* MOSSLANDA schilderijplank, ga ik gebruiken als plank boven de Hemnes commode. Het heeft een opstaand randje waardoor items blijven staan.
Niet nodig maar heb ik wel gekocht. Gezien je veel tijd zal doorbrengen in bed een mooi nieuw dekbedovertrek.
Ook handig om bijv diepvries zak met van die IKEA gehakt of vega balletjes mee te nemen. Dat kun je altijd in kraamtijd makkelijk verwerken in gerechten.
3 jaar geleden
Reactie op Mommjo
* GRUNSNARV waterdichte matrasbeschermer om straks rond 37w om jullie matra ...
Heb vandaag je lijstje gebruikt in de Ikea. Super fijn 😃
3 jaar geleden
Reactie op Mommjo
Oh, wat goed! Veel plezier met alle items 😘
Dankjewel! Heb niet alles gekocht, maar zeker wel een aantal van het lijstje. :)