Iemand tips?
Wij hebben volgens mij niets te klagen over het slapen in de nacht. Als ons zoontje slaapt wordt hij over het algemeen een paar keer wakker voor zijn speen (met nachten dat hij langer wakker is natuurlijk馃槄).
Het grootste probleem ondervinden we momenteel met het in slaap vallen. Als we in de avond weg zijn en dan naar huis rijden rond half 8, dan valt hij in slaap in de auto en kunnen we hem meestal zo overleggen.
Alleen als we gewoon thuis zijn, is in slaap vallen drama. We hebben al veel geprobeerd. Van te voren in badje, met flesje melk neerleggen, erbij liggen op ons bed, ernaast zitten in zijn eigen bed, het werkt niet. Vandeweek dachten we wij gaan gewoon lekker even tv kijken (want wij hebben zo ook niet echt de avonden voor zijn 2en) en ons zoontje tussen ons in op de bank. Rond een uur of half 10 werd hij zo moe, dat hij zelf ging liggen en we konden hem in bed leggen. Nu is dit geen normale babybedtijd natuurlijk馃槄.
Hij lijkt wel moe, maar niet moe genoeg om in bed te leggen. Maar op het moment dat we gaan rijden of wandelen valt hij soms super snel in slaap rond 8 uur, dus ergens is hij wel heel moe馃槄.
Waar zou het 'probleem' kunnen zitten? Of wat zou een oplossing zijn. Op zich zouden we best elke avond kunnen rijden of wandelen, maar uiteindelijk hoop je het natuurlijk op een andere manier te kunnen doen馃槄
Die van mij slaapt nooit voor half 10. Als ik hem eerder in bed doe dan is hij na 2uur klaar wakker. Hij kan wel uitslapen rond 8 wakker. Hij wordt wel een paar x wakker. Mijn zoontje kan ook in de nacht een paar x per nacht wakker.