5 Reacties

18 dagen geleden

Het lijkt mij fantastisch! Gaan we ook zeker doen, maar wel zodra zij een eigen stoel ‘moet’. Dus deze zomer nog iets dichterbij huis(en gratis vliegen🤓). Zijn toen ze 7 maanden was naar Curacao gevlogen(10u vliegen) en toen zeiden we tegen elkaar: nooit meer zo lang als ze op schoot moet. Echt alleen in eigen stoel. Ze vermaakt zicht prima maar zo’n dreumes op schoot is gewoon zwaar en bewegelijk. 😅

18 dagen geleden

Reactie op Stempel

Het lijkt mij fantastisch! Gaan we ook zeker doen, maar wel zodra zij een e ...
Whaaaa ik vlieg morgen naar Curaçao (met dreumes op schoot). Geruststellend dit😉

17 dagen geleden

Reactie op JufM

Whaaaa ik vlieg morgen naar Curaçao (met dreumes op schoot). Geruststellend ...
Hahaha eenmaal daar is het fantastisch! Geniet ervan 🤩

16 dagen geleden

Wij zijn vorig jaar met onze dochter van toen 7 maanden naar Thailand geweest. De vlucht was prima te doen en op locatie zijn we gaan backpacken en dat was fantastisch!😻 in het vliegtuig zaten we naast een gezinnetje met een dreumes en met veel speelgoed en eten was het meisje goed te vermaken. Dit jaar vliegen we met onze dreumes van dan 22 maanden en baby van 4 maanden naar Maleisië en Bali. Beide op schoot, maar voor de baby hebben we wel een bedje kunnen regelen. Wish is luck. 🤞🏼🙈 nee grapje, het komt wel goed!

16 dagen geleden

Wij zijn twee maanden geleden naar Vietnam geweest met een 1,5 jaar oud dochtertje. We hadden een nachtvlucht, dat scheelde wel. Ze sliep bij ons op schoot of een speciaal vliegtuigmatrasje van Deryan. Op zich was het te doen en had ze het merendeel geslapen. En zou ik een draagzak meenemen om in slaap te wiegen indien nodig, genoeg speelgoed en snacks en als het kan stoelen reserveren waarbij je een wand voor je hebt of dicht bij de wc’s. Dan heb je loopruimte. Dit hadden wij niet en onze is wat beweeglijk haha, dus moest proberen om niet de stoel aan de voorkant te laten raken. Verder gewoon go with the flow. 😊. Wij hadden ook nog een overstap en dat was pittig voor de kleine na al zo een lange vlucht. Vietnam met een kleine was heel relaxed, ze hadden grote supermarkten en met de taxi is alles bereikbaar. Ze sliep ook goed (eerste 3 dagen wel last van jet lag) en het was even aanpassen met slaaptijden. De vlucht is lang maar als je er bent, dan is het het waard!