7 Reacties

4 jaar geleden

Jaaaa! Vooral in de Lies waar de onderbroek rand zit... Heel naar. Ik kies er voor om vaker zonder onderbroek te lopen 馃し

4 jaar geleden

Reactie op EmmadBK

Jaaaa! Vooral in de Lies waar de onderbroek rand zit... Heel naar. Ik kies ...
Maar hoe doe je dat dan met afscheiding?

4 jaar geleden

Reactie op Blum90

Maar hoe doe je dat dan met afscheiding?
Ik heb de mazzel dat dat al niet heel veel is op een dag, bovendien ga ik nu met de warmte zo vaak plassen dat het geen kans heeft om op te bouwen. En ik ben vrij makkelijk met dingen. Als het vies wordt, dan gaat het de was in. Trek ik wat anders aan

4 jaar geleden

Ik heb het ook en scheer me nu 1 keer per week, ipv 2 keer, en halverwege de week scrub ik de huid daar. Bij mij heeft dit de bultjes en ingegroeide haartjes verminderd :). Als scrub gebruik ik gewoon puur zout uit de supermarkt, geen dure scrubs met parfum enzo.

4 jaar geleden

Misschien een beetje gek/raar, maar ik trim de boel tegenwoordig met een Philips one blade 馃 idee van man lief haha. Vorige zwangerschap ook gedaan. Werkt als een tierelier. Als het einde van de zwangerschap nadert werd bij mij ook aangeraden om niet meer volledig te scheren ivm voorkomen van wondjes. Tijdens de bevalling kan er namelijk een hoop troep in komen en kan het gaan ontsteken. Als ik een bikini aan doe scheer ik natuurlijk wel. Dan scrub ik van tevoren en gebruik ik scheerolie. Dit helpt bij mij in ieder geval een beetje.

4 jaar geleden

De Femme intime scheergel van nachtkastje.nl https://nachtkastje.nl/product/47819/femme-intime-seductive Ook in andere geuren en voor mannen te krijgen. Daarbij een heel goed scherp en schoon scheermes. Al zweer ik zelf bij een ladyshave. Niet zo glad, maar nauwelijks ingegroeide haren.

4 jaar geleden

Ik wax het al jaren, nergens last van! Echt een aanrader.