2 Reacties
茅茅n jaar geleden
Ik heb afgelopen week,
1. vis groente, aardappelen
2. kippenpoten zelf vasthouden vindt mijn dochter geweldigg met groente.
3. Gehakt bakken met tomaat,uien tomaatpure, en dan met rijst yoghurt.
4. Pompoen soep en dan maak ik 2 snee boterham helemaal fijn en zet ik het in de soep geef ik haar.
5. Turkse gerecht kofte dus gehaktbal maar dan plat maken met rijst.
6. Linzensoep met brood erin.
7. Soep: olijfolie tomaat pure, gedroogte peterselie. En vermicelli lekker gekookt water en heel soep.
Eetsmakkelijk kids鉂わ笍馃槏
Mijnn dochter van heel erg afgevallen toen we met vakantie waren en nu weet ze de heledag door zo heerlijk馃槄
茅茅n jaar geleden
De traditionele AGV doet het altijd goed. Lekker zelf stukjes aardappel en verschillende soorten groenten happen. Vooral gebakken aardappel vindt ze heerlijk.
Verder:
Maaltijd soep. Ik maak dan een heel dikke soep waar nog geen bouillon in zit. Nadat ik haar portie apart heb gezet, voeg ik meer water en bouillon toe. Lekker met brood.
Wraps met een groente prutje met kidneybonen. Zij krijgt dan een bordje 'vulling' met stukjes wrap erdoor geroerd. De chili voeg ik alleen voor ons toe, verder is haar portie ook lekker gekruid.
Lasagne met gehakt/ tomaten/ groente saus.
Pasta salade, lekker met de handjes zelf de penne, tomaatjes, stukjes mozzarella, etc. pakken.
Curry van diverse zacht gestoofde groenten, zoete aardappel, kikkererwten/linzen in kokosmelk. Met een milde kruidenmix en rijst.
Bami sliertjes zijn super leuk om zelf te eten met de hand. Daar geef ik dan sperzieboontjes bij, een gebakken eitje en 'sat茅saus' (gewoon wat 100% pindakaas)