20 Reacties

één jaar geleden

Hoi mijn zoontje krijg jam ,smeerkaas, of pindakaas op zijn broodje.hij eet 2 plakjes brood in stukjes en krijgt daarna nog een mandarijntje banaan of peer,in stukjes🫣

één jaar geleden

Hi, Mijn dochter is 1 en krijgt vega smeerworst, hummus, sandwich spread, pindakaas, geprakte avocado. Daarnaast krijgt ze roerei met meegebakken en klein gesneden tomaatjes.

één jaar geleden

Hier sinds kort vega pate, helemaal fan ervan. Daarnaast, hummus (verschillende smaken), geprakte avocado, Philadelphia

één jaar geleden

Mogen ze vegan pate vanwege het feit dat daar geen vitamine A in zit tov normale pate?

één jaar geleden

Reactie op Kellyvd1985

Hi, Mijn dochter is 1 en krijgt vega smeerworst, hummus, sandwich spread, p ...
Welke hummus geef je? Zijn de "gewone" niet te zout? (Just asking, geen verwijt, ik kom niet verder dan kipfilet en avocado namelijk 😅)

één jaar geleden

Roomkaas/zuivelspread, hummus, pindakaas, alleen halvarine. Dan houdt t hier vaak wel op. Als ik jam of stroop er op doe, eet hij niks ervan. Soms wat vleeswaren als kipfilet of kalkoenfilet. Maar zie hierboven wel leuke tips staan.

één jaar geleden

Welke hummus gebruiken jullie ? Vind in die standaard best veel zout zitten (geen verwijt ) vraag me af welke jullie hebben?😁

één jaar geleden

Reactie op Merengue

Welke hummus geef je? Zijn de "gewone" niet te zout? (Just asking, geen ver ...
Ja is ook best zou daarom maar 1x per week heel licht gesmeerd. Uiteindelijk krijgen ze met alles wel zout binnen dus waar ik het kan beperken doe ik het ook. Ik geef bewust geen zoetwaren omdat ook in alles tegenwoordig een vorm van suiker in zit. Hummus merk maakt niet echt uit ik gebruik alleen de naturel smaak.

één jaar geleden

Reactie op Mrtv

Welke hummus gebruiken jullie ? Vind in die standaard best veel zout zitten ...
Je kunt ook heel gemakkelijk zelf hummus maken. Blik kikkererwten, wat citroensap, olijfolie of een andere olie, knoflook, tahin (of weglaten), eventueel wat kruiden (paprikapoeder) die je zelf wilt toevoegen, mixen en klaar.

één jaar geleden

Reactie op Merengue

Welke hummus geef je? Zijn de "gewone" niet te zout? (Just asking, geen ver ...
Ik van de ah groente spread. Ja er zit zout in. Wij geven het ook niet dagelijks. Ik vries porties in en smeer dunne laag. Nog geen 20 gr voor 2 broodjes. Pindakaas, notenpasta, appelstroop, 1x pw smeerkaas. jam gemaakt van aardbeien/kersen/blauwe bessen/frambozen. Deze allemaal ingemaakt in de vriezer. s morgens alleen boter

één jaar geleden

Reactie op IkPien

Ik van de ah groente spread. Ja er zit zout in. Wij geven het ook niet dage ...
Heerlijke opties!!

één jaar geleden

Mijn zoontje krijgt beetje crème fresh en dan een tomaatje gesneden. Het brood dep je in het sap van de tomaat en stukjes tomaat erbij hij vindt het heerlijk.

één jaar geleden

Ik smeer sindskort de Hero jam (minder suiker) op de boterham. Ik haal van die kleine kuipjes zodat ik diverse smaken heb en met één kuipje smeer ik ongeveer drie boterhammen. 😋 mijn zoontje vindt het heerlijk en daarnaast krijgt hij ook nog gewoon de 100% pindakaas 😌

één jaar geleden

Super fijn een beetje extra inspiratie! Wij doen ook nog wel eens vega filet americain.

één jaar geleden

Hier smult ze van brood met: - 100% pindakaas - verschillende notenpasta’s (100%) bijv. Amandel, cashew, hazelnoot - zuivelspread - Hüttenkäse - Avocado met een beetje citroensap of avocado met banaan - gebakken of gekookt ei - zelfgemaakte dadel cacao pasta

één jaar geleden

Smeerkaas (eru kids) Appelstroop Vegan paté kips Fruitspread aardbei 100% pindakaas

10 maanden geleden

Nog meer nieuwe inspiratie? 😁

10 maanden geleden

Geprakt fruit zoals banaan/framboos/aardbei. Vooral in combinatie met met roomkaas/huttenkase. Krijg je cheesecake idee! Maak zelf ook nog wel van restjes overgebleven groente/fruit een spread. Bijv zoete aardappel+peer+chiazaad, of pompoen+aardbei+chiazaad. Verder eet ze hier zoals eerder genoemd graag ei, advocado, 100% pindakaas en notenpasta.

10 maanden geleden

Wij geven pindakaas, smeerkaas, appelstroop, jam (minder suiker), ei, philadelphia, boterhamworst (met mate), kipfilet en vega paté. Soms pikt hij hapje met chocopasta van ons, maar dat zijn dan max 2 hapjes.

10 maanden geleden

Ohja en de combi pindakaas banaan!