20 Reacties
één jaar geleden
Hoi mijn zoontje krijg jam ,smeerkaas, of pindakaas op zijn broodje.hij eet 2 plakjes brood in stukjes en krijgt daarna nog een mandarijntje banaan of peer,in stukjes🫣
één jaar geleden
Hi,
Mijn dochter is 1 en krijgt vega smeerworst, hummus, sandwich spread, pindakaas, geprakte avocado.
Daarnaast krijgt ze roerei met meegebakken en klein gesneden tomaatjes.
één jaar geleden
Reactie op Merengue
Welke hummus geef je? Zijn de "gewone" niet te zout? (Just asking, geen ver ...
Ja is ook best zou daarom maar 1x per week heel licht gesmeerd.
Uiteindelijk krijgen ze met alles wel zout binnen dus waar ik het kan beperken doe ik het ook.
Ik geef bewust geen zoetwaren omdat ook in alles tegenwoordig een vorm van suiker in zit.
Hummus merk maakt niet echt uit ik gebruik alleen de naturel smaak.
één jaar geleden
Reactie op Mrtv
Welke hummus gebruiken jullie ? Vind in die standaard best veel zout zitten ...
Je kunt ook heel gemakkelijk zelf hummus maken. Blik kikkererwten, wat citroensap, olijfolie of een andere olie, knoflook, tahin (of weglaten), eventueel wat kruiden (paprikapoeder) die je zelf wilt toevoegen, mixen en klaar.
één jaar geleden
Reactie op Merengue
Welke hummus geef je? Zijn de "gewone" niet te zout? (Just asking, geen ver ...
Ik van de ah groente spread. Ja er zit zout in. Wij geven het ook niet dagelijks. Ik vries porties in en smeer dunne laag. Nog geen 20 gr voor 2 broodjes.
Pindakaas, notenpasta, appelstroop, 1x pw smeerkaas.
jam gemaakt van aardbeien/kersen/blauwe bessen/frambozen. Deze allemaal ingemaakt in de vriezer.
s morgens alleen boter
één jaar geleden
Reactie op IkPien
Ik van de ah groente spread. Ja er zit zout in. Wij geven het ook niet dage ...
Heerlijke opties!!
10 maanden geleden
Geprakt fruit zoals banaan/framboos/aardbei. Vooral in combinatie met met roomkaas/huttenkase. Krijg je cheesecake idee! Maak zelf ook nog wel van restjes overgebleven groente/fruit een spread. Bijv zoete aardappel+peer+chiazaad, of pompoen+aardbei+chiazaad.
Verder eet ze hier zoals eerder genoemd graag ei, advocado, 100% pindakaas en notenpasta.