15 Reacties

3 jaar geleden

Ja, toch zonder beugel gaan 😬 Door t gewicht wordt de beugel denk ik constant in je huid geduwd, waardoor het irriteert... Even insmeren met een vette crème ook. En als je écht écht niet zonder beugel wil proberen, kun je misschien nog proberen de schouderbandjes wat hoger te stellen?

3 jaar geleden

Ff paar dagen inotyol en zal al pak beter zijn😘

3 jaar geleden

Reactie op Familyof4

Ff paar dagen inotyol en zal al pak beter zijn😘
Sportbh. Zeker met dit warm weer.

3 jaar geleden

Heb je eens aan een sport bh gedacht? Heb je steun zonder beugels!😍

3 jaar geleden

Ik zou ook zeggen sportbh. Ik heb er eentje van de Hema en zit heerlijk met dit weer

3 jaar geleden

Voedingsbh zonder beugel! Ideaal. Ik weet niet of je borstvoeding wil gaan geven, maar een sport bh kan de boel afknellen.

3 jaar geleden

Reactie op Mooke

Voedingsbh zonder beugel! Ideaal. Ik weet niet of je borstvoeding wil gaan ...
Dat kan nu toch nog geen kwaad. Ik draag al heel de zw een sport bh. En heb veel melk lekkage🤭

3 jaar geleden

Een sportbh of eender welke BH zonder beugel geeft mij echt het gevoel van te weinig steun. Ook vaak meer het gevoel dat de borsten dan in het midden meer tegen elkaar gedrukt zitten en dan is het een zweetfestijn. Mijn borsten zitten nu aan een G-cup dus het is niet vanzelfsprekend om goeie BH's te vinden van die grootte zonder beugel. Online valt dat ook al niet te kopen want de XL is meestal van cup nog te klein maar van taille te groot dus, geen ondersteuning.

3 jaar geleden

Voedingsbh's zonder beugel en dagelijks talkpoeder smeren dat is mijn tip althans dat helpt bij mij

3 jaar geleden

Bepantem!

3 jaar geleden

Hier helpt t om in de avonds sudocrem te smeren en droog te deppen met talkpoeder. Is t na een nachtje al helemaal weg!!

3 jaar geleden

Herkenbaar! Hier ook grote maat.. Weet je zeker dat je de goede maat nog hebt? Ik heb laatst 1 fijne goed passende BH gekocht, mét beugel, soft cup met een beetje stretch zodat de maat klein beetje kan verschillen nog.. Op advies van de mevrouw op het strakste standje gepast ipv los zodat hij ook de laatste weken zwangerschap mee kan.. Handwasje en met dit weer volgende ochtend droog! Ben elke dag blij met de “investering”. Budget oplossing die ik in de tussentijd deed; level3 sport BH van de Hunkemöller met rits aan de voorkant (iets ruimere omvang nemen om te kleine cup te compenseren want ze gaan niet groot genoeg) en dan hydrofiel washandje ertussen die je regelmatig verfrist; nood breekt wet!

3 jaar geleden

Reactie op Mooke

Voedingsbh zonder beugel! Ideaal. Ik weet niet of je borstvoeding wil gaan ...
Mijn sportbh zit nog zo ruim als de voedingsbh. Ik heb een maatje groter genomen. Dus alle ruimte maar wel voldoende steun. Maar een sportbh en borstvoeding lijkt mij zo en zo niet praktisch 😁

3 jaar geleden

Reactie op Familyof4

Dat kan nu toch nog geen kwaad. Ik draag al heel de zw een sport bh. En heb ...
Lijkt me niet zo bevorderlijk voor de melkklieren, vandaar dat ik dat risico niet neem. Maar ieder zijn ding! 😊

3 jaar geleden

Engels pluksel of een katoenen zakdoek er onder stoppen om huid op huid contact te vermijden. Goed drogen na douchen en 2x per dag wassen en smeren met sudocreme. Zodra dat de huid open os absoluut geen talkpoeder gebruiken ivm infectie gevaar want dat poeder hoopt zich op in de wond. Enkelt poeder gebruiken als de huid dicht is en genezen. Dit doen wij ook zo in de zorg bij de cliënten.