10 Reacties

4 jaar geleden

Geef de moed niet op! Ik had ook echt krampen de dagen voor NOD. menstruatie toch uitgebleven en zwanger 😊

4 jaar geleden

Had ik bij mijn zoontje ook. Zwanger geworden via IUI (niet met donor) en was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden, had ongeveer een week vreselijke krampen. Het was mijn 2e IUI poging. Was daarvoor ook na twee pogingen zwanger, maar dat werd een miskraam terwijl die zwangerschap in theorie volgens de boekjes verliep. Nu via de reguliere weg zwanger.

4 jaar geleden

Reactie op 2undertwo

Geef de moed niet op! Ik had ook echt krampen de dagen voor NOD. menstruati ...
Dankjewel voor je lieve reactie :) Het voelt nu echt anders dan die eerste zwangerschap, echt alsof ik ongesteld ga worden dus ga er daarom wel vanuit..maar inderdaad het kán nog. Het is pas echt zeker als ik ongesteld word (of niet).

4 jaar geleden

Reactie op Pinnie

Had ik bij mijn zoontje ook. Zwanger geworden via IUI (niet met donor) en w ...
Hmm kan dus toch nog wel..sowieso fijn om te lezen over succesvolle IUI pogingen! Merk dat de moed me wel een beetje in de schoenen begint te zakken terwijl ik eigenlijk nog maar net op weg ben natuurlijk, met 3 pogingen.

4 jaar geleden

Dat snap ik wel. Ik was ook erg bezig met hoeveel pogingen we nog hadden. Ken meer succesverhalen via IUI, dus geef de moed inderdaad niet op.

4 jaar geleden

En positieve test?? Hier ook IUI met donor bij MCK. Ik heb idd ook rond de NOD veel buikpijn gehad, na 2 miskramen dit jaar maakte me dat heel onzeker, maar gaat tot nu toe goed bijna 6wk 🤞🏼

4 jaar geleden

Ik heb nu de 1e IUI poging gehad bij LUMC Leiden (geen donor), 1e kerstdag inseminatie gehad. Ik heb al 5 dagen krampen alsof ik ongesteld ga worden en was gister dan ook enorm verbaasd dat de zwangerschapstest positief was, dat ik er 3 van een verschillend merk heb gedaan.

4 jaar geleden

Ik heb 2 IUI behandelingen gehad via NijGeertgen. Bij zowel de eerste als de tweede behandeling was ik ervan overtuigd dat het niet gelukt was, en de eerste keer had ik gelijk. Maar nu na de 2e keer ben ik inmiddels 3 dagen over tijd en ik heb 2 testen gedaan en beide kwamen positief terug. En ik kan het nog steeds niet echt geloven, want het 'voelt' helemaal niet alsof ik zwanger ben. Maar ja, in de week eraan voorafgaand wel regelmatig krampen en vreemde stekende pijntjes in m'n buik gehad. Het voelde als (lichte) menstruatie krampen, dus vandaar dat ik dacht dat ik ongesteld zou worden.

4 jaar geleden

Reactie op Charlies

En positieve test?? Hier ook IUI met donor bij MCK. Ik heb idd ook rond de ...
Wat fijn Charlies, gefeliciteerd! Spannend dan nog wel na de miskramen maar ik hoop dat het deze keer goed gaat! Wanneer heb je de 6 wk echo bij MCK? Ik ben helaas toch ongesteld geworden zoals ik al dacht.. Hoeveel IUI pogingen heb jij gehad? En heb je een NLse of buitenlandse donor?

4 jaar geleden

Wat fijn Charlies, gefeliciteerd! Spannend dan nog wel na de miskramen maar ...
Oh wat jammer. Ik heb 1 dochter van 3 die was in een keer raak. Nu is dit de 3e poging, ik was die 2 keer daarvoor wel zwanger maar dus miskramen. Wij hebben een Deense donor. 20-1 pas de echo, dan ben ik al 7,5 week