14 Reacties

3 jaar geleden

Ja heb ik ook, ik smeer elke dag vaseline zodat het soepel blijft ben nu 32 weken en nog steeds last van helaas. Geen tekorten ( laatst nog bloed wezen prikken)

3 jaar geleden

Ik had dat buiten mn zwangerschap om wel eens, ben toen meer op mn eten gaan letten, meer fruit/groente en multivitaminen slikken.

3 jaar geleden

Lucovitaal kapotte mondhoeken cr猫me werkt heel goed

3 jaar geleden

Reactie op Perfect2022

Ja heb ik ook, ik smeer elke dag vaseline zodat het soepel blijft ben nu 32 ...
Dat deed ik dus ook, maar las dat je dit juist niet moest doen, omdat je je mondhoeken dan juist nat en kwetsbaar houdt. Het moet juist opdrogen, maar dan wordt het idd pijnlijk馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Babyvdl

Lucovitaal kapotte mondhoeken cr猫me werkt heel goed
Bedankt voor de tip! Heb het meteen besteld馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Blessedmomtobe

Bedankt voor de tip! Heb het meteen besteld馃檲
Hoop sta je m snel binnen hebt. Is een rot gevoel. Werkt binnen een dag deze cr猫me !

3 jaar geleden

Een vriendin van me had dat tijdens zwangerschap. Die had uiteindelijk een mega vitamine B6 tekort. Ze had ook blaasjes in haar mond ervan

3 jaar geleden

Ik heb dit ook een tijdje gehad. Ik ben altijd anti vaseline omdat dat idd erg vochtig is. Uiteindelijk wel gebruikt omdat niets anders werkte en toen werd het langzaamaan steeds beter. Gebruikte het wel zo min mogelijk. Deed altijd een beetje op voordat ik ging eten.

3 jaar geleden

Dit heb ik in mijn beide zwangerschappen ook een tijd gehad, maar dan eerder. een paar keer per dag (en snachts als je er toch uit moet om te plassen hahaha) insmeren met zinkzalf is het enige wat werkte bij mij.

3 jaar geleden

Ik heb dit ook af en toe. Is wel steeds binnen 1 a 2 dagen ook alweer weg gelukkig. Had het voor de zwangerschap ook wel eens. Het komt altijd als ik moe ben en verminderde weerstand heb. Altijd zelfde patroon. Is me ooit eens door de huisarts verteld dat het een klein schimmeltje was. Heb daar destijds cr猫me voor gekregen, maar ook zonder de cr猫me trekt het nu steeds snel weer weg

3 jaar geleden

Dat deed ik dus ook, maar las dat je dit juist niet moest doen, omdat je je ...
Maar als ik het laat drogen dan scheuren me mondhoeken uit haha 馃槈

3 jaar geleden

Reactie op Perfect2022

Maar als ik het laat drogen dan scheuren me mondhoeken uit haha 馃槈
Klopt dat dacht ik ook totdat ik ook las dat je beter dan een cr猫me kan smeren waar zinkolie (zinkoxide) inzit smeren kan dit droogt de huid uit en voorkomt verdere ontsteking en laat het nou net zo zijn dat dit im Sudocrem zitten!

3 jaar geleden

Klopt dat dacht ik ook totdat ik ook las dat je beter dan een cr猫me kan sme ...
Ohw dan ga ik dat even proberen 馃槈

3 jaar geleden

Meer vitamine C eten! Beterschap 馃挌