21 Reacties

4 jaar geleden

Hoi! Ik was toevallig gisteren bij Ikea (ook voor een commode) en mij viel op dat Hauga heel laag is. En ik ben 1.65 dus niet de langste. Voor ons viel deze daarom af. We hebben uiteindelijk een kleine Hemnes gekocht.

4 jaar geleden

Hi, wij waren ook in de ikea en wilde dit model, maar hij is erg laag. Wij zijn uiteindelijk voor een buffetkast van hemnes gegaan

4 jaar geleden

Reactie op newmommy1991

Hoi! Ik was toevallig gisteren bij Ikea (ook voor een commode) en mij viel ...
Hoi! Oh echt? Bedankt! Ik ben zelf 1.73 dus niet praktisch馃槀 mag ik vragen welke hemnes ?

4 jaar geleden

Je kan ook altijd nog kijken om er poten onder te zetten als je deze echt heel graag wil!

4 jaar geleden

En dan kan je nog kiezen hoe hoog de poten zijn ook nog!

4 jaar geleden

Reactie op HC2140

Hoi! Oh echt? Bedankt! Ik ben zelf 1.73 dus niet praktisch馃槀 mag ik vragen ...
De witte Hemnes ladekast met 3 laden, die van 108 cm breed. Er is er ook 茅茅n van 160 cm mocht je meer opbergruimte willen.

4 jaar geleden

Deze is inderdaad vrij laag, verhogen is inderdaad een optie maar om 'm zo te gebruiken wordt super lastig vooral nu ik lees dat je 1,73m bent hahah

4 jaar geleden

Wij hebben ook de hemnes 3 ladenkast. Die is even hoog als de meeste commodes in de babyzaken.

4 jaar geleden

De brede hemnes! Zelf andere knoppen op gezet 馃榿

4 jaar geleden

Wij nemen ook de brede Hemnes! Ook de knopjes verwisseld

4 jaar geleden

Reactie op kellykk

Wij nemen ook de brede Hemnes! Ook de knopjes verwisseld
Waar kan je die knoppen vinden? Ook bij ikea?

4 jaar geleden

Reactie op indraakje

Waar kan je die knoppen vinden? Ook bij ikea?
De dierenknoppen zijn van de xenos en de rest zelf goud gespoten

4 jaar geleden

Wij hebben ook de grote Hemmes gekocht! Heb er apart een bladvergroter bij besteld, leek me handig om de kleine ook van voren te kunnen verschonen en aankleden.

4 jaar geleden

Reactie op -DLM-

Wij hebben ook de grote Hemmes gekocht! Heb er apart een bladvergroter bij ...
Heb je een linkje van de bladvergroter? Alvast bedankt 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op newmommy1991

Heb je een linkje van de bladvergroter? Alvast bedankt 馃槉
https://polini-kindermeubels.nl/product/polini-aankleedblad-voor-ikea-hemnes/ Bij deze! De kast komt er wel wat verder mee van de muur te staan, dus je kan hem ook niet meer aan de muur bevestigen.

4 jaar geleden

Past het aankleed kussen makkelijker op de Hemnes kast?

4 jaar geleden

Reactie op Babyboy馃崁

De brede hemnes! Zelf andere knoppen op gezet 馃榿
Wat voor knoppen zijn dit? En waar heb je ze gekocht?

4 jaar geleden

Ik ga zelf ook een hemnes dressoir opknappen en in principe kunnen alle knoppen van de ikea er op. Daarnaast kunnen volgens mij de meeste losse knoppen er gewoon op gedraaid worden

4 jaar geleden

wij hebben deze wel gekocht maar ook omdat we de baby op het omkleedkussen kunnen neerleggen die op/aan het badje zit die in de kamer komt te staan. Ook is de optie om poten er onder te plaatsen, maar vond het fijn dat hij die randen heeft.

4 jaar geleden

Houten knoppen, gekocht op AliExpres!