11 Reacties

茅茅n jaar geleden

Brokjes staan hier buiten bereik op de eetkamertafel (eten daar toch eigenlijk bijna nooit dusja) de kattenbak heb ik soort provisorisch verstopt zodat de kat er nog wel normaal bij kan maar onze kleine man niet. Zijn hier ook al meerdere kattenbrokjes en grit op馃槄馃ゲ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Alissaawrz

Brokjes staan hier buiten bereik op de eetkamertafel (eten daar toch eigenl ...
Ik dacht er aan om alles een beetje hoog te plaatsen, maar weet het ook nog niet馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Kattenbrokken en water heb ik op een kast gezet waar de katten wel op kunnen. De kattenbakken staan bij mij op de overloop. En het traphekje in de slaapkamer deuropening. Zo kan mijn kleintje er niet bij.

茅茅n jaar geleden

10.000 keer nee blijven zeggen en iets anders qua speelgoed aanbieden. Ben nu ruim 3 maanden bezig maar die brokjes blijven in trek eens leren ze het wel af.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mommysam

10.000 keer nee blijven zeggen en iets anders qua speelgoed aanbieden. Ben ...
Ze doet het inderdaad wel minder dan eerst !

茅茅n jaar geleden

Kattenvoer staat in de keuken, waar ze gewoon bij zou kunnen, maar ze mag niet in de keuken komen. Niet dat dat betekent dat ze niet alsnog 100x per dag de keuken in tijgert, maar dan zijn we er nog wel op tijd bij. De kattenbak staat op zolder op de kamer van de kat (en wij mogen er soms ook thuiswerken vd kat). We hebben langs de muur een kattentrapje over het traphekje gemaakt zodat hij altijd naar boven kan als de kids te druk worden.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben de brokjes in de hal gezet en een kattenluik in de deur daar naartoe gezet.

茅茅n jaar geleden

Hier heb ik een traphekje gemaakt tussen de huiskamer en de berging. Kattenbak en eten/drinken staan in de berging. Zit eigenlijk een schuifdeur tussen, maar die kan meneertje sinds kort ook zelf openen.

茅茅n jaar geleden

Bij ons staan de brokken in de keuken en we proberen die deur dicht te houden. Lukt niet altijd helaas, dus ook hier wat brokken binnen gehad waarschijnlijk. De kattenbak staat in de hal, dus ook deze deur proberen we dicht te houden. In deze ruimte is de trap een groter gevaar, mevrouw klimt al tot 6 tredes de trap op als we niet opletten 馃槄 daarnaast hebben wij een kattenbak waarbij de kat er vanaf de bovenkant in moet, dat is voor de kleine ook lastiger.

茅茅n jaar geleden

Reactie op i.sk40

Ze doet het inderdaad wel minder dan eerst !
Aanhouder wint 馃槈

茅茅n jaar geleden

Staat gewoon in de huiskamer. Hij heeft 1 keer een brok te pakken gehad en dat viel niet in de smaak. Sindsdien geen problemen meer gehad. De bak blijft boeiend, nu hebben wij het peewee systeem (en dichte bak) dus de plas korrels kan hij niet bij. Hij snapt het klepje gelukkig nog niet dus hopelijk zit de 'nee, dat is vies' bij elke aanraking aan de randen er goed genoeg in voor hij door heeft hoe de klep werkt. Oftewel; 1000x nee per dag en de aanhouder wint 馃檲 tot ze straks in de peuterpubertijd komen 馃ぃ