15 Reacties

één jaar geleden

Wij gaan het inderdaad uitstellen tot haar tweede verjaardag. We hebben nu voor eerste verjaardag een activiteitentafel gegeven 🥰 Ze is er helemaal blij mee.

één jaar geleden

mijn zoontje is 1 en is gek van de keuken van zijn zus van 2, dus ik zou het wel doen… hier dagelijks in gebruik😁

één jaar geleden

Wij hebben ook al een keukentje in haar kamertje staan... Ze vindt het hartstikke interessant, deurtjes open, deurtjes dicht... wat keukenspulletjes op de grond en lekker spelen bij het keukentje... Ik vind het echt geen slecht idee voor een eerste verjaardag. Wij hebben voor de eerste verjaardag een loopwagen gekocht, ook een leuk cadeau vind ik voor een eerste verjaardag!

één jaar geleden

Hier voor 1e verjaardag gegeven, is een groot succes. Hij kan zich een eeuwigheid vermaken alleen.

één jaar geleden

Wij hebben ook een keukentje aan opa en oma gevraagd, vieren het aankomende zondag dus ben ook benieuwd wat hij er van gaat vinden!

één jaar geleden

Wij hebben hem zaterdag gegeven voor haar verjaardag. Ze vindt hem geweldig! Deurtjes open en dicht, was bak eruit, alles uit de kastjes. Roeren in de pannen. Zo blij dat wij gegaan zijn voor de 1e verjaardag

één jaar geleden

Reactie op IkPien

Wij hebben hem zaterdag gegeven voor haar verjaardag. Ze vindt hem geweldig ...
Ik had dit zelf geschreven kunnen hebben! Kwam vandaag thuis na mijn werkdag en mevrouw keek niet eens op van haar keukentje 🥲 Wij hebben die van Petit Amelie. De kleine, zachtroze versie. Ik vind hem echt prachtig!

één jaar geleden

Wij gaan hem ook geven voor haar eerste verjaardag. Heb een 2e handse gekocht en ben die aan het opknappen. Hij heeft al even in de woonkamer gestaan en ze was er gek mee. Ook bij haar nichtjes is ze dol op hun keuken

één jaar geleden

Niet te vroeg hoor! Onze oudste had hem voor zn 1e verjaardag, en de jongste van nu 1 speelt er ook al graag mee. Tuurlijk nog niet het ‘koken’ en echt pan neer zetten en bordjes en daar op scheppen enzo zoals de oudste doet. Maar wel met de deurtjes, het losse ‘fruit’ etc.

één jaar geleden

Wij willen ook graag een keukentje maar weten nog niet precies voor wanneer. Voor zijn verjaardag morgen krijgt hij een pikler driehoek en boog.

één jaar geleden

Hier vind ze het leuk om alle kastjes in huis open te trekken en leeg te halen, dus wij hebben er wel al 1 gekocht zodat ze nu haar eigen kastjes kan open trekken 🤣

één jaar geleden

Wij hebben ook een keukentje gekocht voor zijn eerste verjaardag. Meer ook omdat we ‘alles’ al hebben van zijn oudere broer (loopwagen en loopfietsje enzo). Hier kunnen ze ook leuk samen mee spelen. En hij zal nog niet weten hoe het werkt, maar idd kastjes open en dicht doen is al magisch ;)

één jaar geleden

Wij hebben ook een keukentje gegeven voor de 1e verjaardag en ze is er helemaal weg van. En ik ben zelf ook helemaal weg van ons Petit Amelie keukentje 🥰

één jaar geleden

Wij hebben ook een keukentje gegeven en ondanks dat ze nog niet kan staan is het een dikke hit. De hele dag kastjes open en dicht en alles in en uit laden

één jaar geleden

Yes wel! Wij hebben m ook voor der verjaardag geven en ze is er helemaal druk mee. Kastjes openen, met de pannen rammelen en erin roeren en etc