18 Reacties
één jaar geleden
Ja hier komt kies nummer 2 door en vandaag ook hoge koorts, continu de vingers in de mond, slecht slapen..
één jaar geleden
Ja wat een ellende he die kiezen😅 Ons zoontje heeft er al 4, maar allemaal nog maar een klein stukje erdoor..
Ook heel veel last van gehad, nachten lang paracetemol gegeven.. Knalrode wangen, huilen, verhoging, bijten als een malle en slecht eten.
Wij vinden dentinox ook wel een uitvinding, haalt vaak echt ff de druk eraf. Verder herkenning maar geen tips helaas...
één jaar geleden
Ja!!! Echt zo zo zo zielig! Wij doen ook dentinox en als het echt niet gaat een zetpil… Ookal probeer ik dat zoveel mogelijk te vermijden
één jaar geleden
Hier komt kies nr. 1 door zag ik net. En dat terwijl ze nog maar 2 ondertandjes heeft en boven nog helemaal niets🙈 ze lijkt niet echt last te hebben van de doorkomende kies, aan die kant kauwt ze zoals normaal. Wel van de hand voet mond ziekte die ze nu onder de leden heeft, die blaartjes zitten juist aan de andere kant van haar mondje.
één jaar geleden
Ons zoontje krijgt nu 4 kiezen tegelijk. 3 zijn er al een stukje door en 1tje bijna. Hij kauwt constant overal op en heeft af en toe wat rode wangen en is soms wat huilerig. Verder niet het idee dat hij er per se heel veel last van heeft. Met de eerdere tandjes wel, dan gaven we hem soms wel eens een zetpil.
één jaar geleden
Reactie op Kassandra
Kiezen? Mijn dochtertje heeft 3 tanden🙈 2 beneden en 1 boven hebben meerde ...
Dat zegt dus niets blijkbaar! Onze dochter heeft slechts 2 ondertandjes, nergens een boventand of andere tand te bekennen, niets wat erop lijkt dat er op korte termijn nog een tandje doorkomt. Maar er is dus wel een kies in aantocht🙈 zelf was ik pas 17, bijna 18 maanden maanden toen ik mijn eerste tandje überhaupt kreeg. Dus ik vind onze dochter met 2 tandjes en jouw dochter met al 3 tandjes al gaan als een speer🤗
één jaar geleden
Net achter de rug, niet fijn! Veel liefde en af en toe een zetpilletje♥️