4 Reacties
één maand geleden
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn broertje deed dit vroeger ook. Mn moeder heeft hem op een gegeven moment gewoon niet meer mee laten eten aan tafel, hij stond achter het raam te kijken hoe wij zogenaamd super gezellig samen aan het eten waren. Sindsdien eet hij weer normaal, want dat vond hij helemaal niet leuk.
Geen idee of dit pedagogisch verantwoord is, maar het hielp dus wel 🫣
één maand geleden
Buikgriepje?
Zou me niet zo zorgen maken: als ze echt honger heeft, dan eet ze vast wel wat! Blijf aanbieden wanneer haar eet momenten zijn, maar niet forceren.
één maand geleden
Hoe lang gaat dit al zo? Als het idd een paar dagen is klinkt het eerder als ziek/buikgriepje. Al het spugen echt aanhoudt zou ik mss ook denken aan een allergie?
Hier eet ze overdag wel goed, maar avondeten is echt een ramp, al een paar maanden. Voor nu laten we het zoals het is; als ze wel een paar happen wil eten is dat mooi, zo niet dan niet. Ze moet wel aan tafel blijven tot we allemaal klaar zijn met eten, dat is de regel. Soms wil ze na 5 minuten dan toch nog 1 hapje omdat ze ons nog ziet eten. Prima. We hebben nog nooit gehad dat ze 's avonds of 's nachts honger heeft of om eten vraagt, dus voor nu is het wat het is.