7 Reacties
3 maanden geleden
😂. Jup heel herkenbaar. Mijn zoontje is ook ineens heeel aanhankelijk en komt eindelijk de verlatingsangst eens de hoek omkijken. Ik kan geen stap uit zijn zicht zetten anders is het huilen. Vorig jaar in deze periode hadden ze ook een sprongetje. Zal vast nu weer zijn denk ik maar zo.
Mijn kindje durft ook ineens niet meer van de trap. Ik bied het hem aan maar ik dwing niet. Hij kan het namelijk dus komt vanzelf wel weer.
3 maanden geleden
Mn dochtertje is altijd wel voorzichtig geweest maar sinds een week of 3 is ze angstig. Ze raakt in paniek van een vliegx schreeuwt en schudt met haar handjes. Ook dingen die normaal waren vind ze nu eng. Geen idee wat het is, misschien moet ik consultatiebureau bellen...
3 maanden geleden
Laten we hopen dat het een fase is die snel voorbij gaat. Ik vind het vooral heel zielig om te zien dat hij dan echt schrik heeft, terwijl hij dingen eerst gewoon deed en ook leuk vond.
3 maanden geleden
Hier is het inderdaad afgelopen periode veel sneller ‘tillen, handje’ etc. Ook het spelletje van wakker maken als een ouders of zusje nog slaapt is ineens spannend en resulteert in ‘tillen’. Normaal een lefgozertje die al klimt en klautert en zo voor mij uit ergens op af stormt.
3 maanden geleden
Reactie op Lucysmom
Mn dochtertje is altijd wel voorzichtig geweest maar sinds een week of 3 is ...
Ja, die vliegen! Mijn zoontje doet precies hetzelfde als hij een vlieg ziet, zegt huilerig 'eng!' en 'weg!' en wappert met zijn handjes. Wel geruststellend om te lezen dat het heel gewoon is.