Heeft iemand ervaring met de warmtezakjes van KipKep?
Ik heb hem net in huis en als instructie staat erop dat het zakje 30 seconden op 600 w in de magnetron moet. Echter vind ik hem dan echt nog niet warm. En zeker met het hoesje eromheen.
Hoe doen jullie dit?
Wij hebben 鈥榤 hier ook. Het voelt inderdaad na 30 seconden nog niet erg warm, maar dat is hij al wel! Je kunt de kipkep zelf als test een keer onder je kleding op je blote buik leggen voor 10 minuten. Dan voel je snel dat hij warmer is dan je met je hand voelt
Ik warm hem op de max op dat mag volgens hun instructies. 90 sec op 600W.
Voordat ik die pittenzak dan op haar buikje leg is er al weer een aantal minuten voorbij gegaan 馃槄 dus die zak is weer wat afgekoeld dan.
Ik doe hem altijd 1 min. Op 1000 馃檲
Gewoon te lui onze magnetron standaard te wijzigen als Eza zo in pijn is.
Hij werkt nog meer dan prima na al die keren en met de hoes is hij echt niet te warm (zeker niet na het gedoe om hem erin te krijgen).
Aanschaf tip; op vinted staan ze heel veel voor wie extra wil! Heb er nu twee en beide nieuw voor maar 3 euro per stuk 馃檭
Wij hebben er een gekregen en ik vind het fijn als verzwaring op de buik maar als warmtezak niet want hij is na 5 min weer koud ongeacht op hoeveel watt ik de magnetron zet
馃槀馃槀 en ik maar denken hoe kan er een gat in de hoes komen. Wij legte hem, dus met hoes en al in de magnetron en direct een gat er in馃槄 maar hier hebben we hem op 900w kleine 40 sec dan vind ik hem warm genoeg.