Ik moet het gewoon ff van me afschrijven. Dat lucht op.
1. Ik heb vorige week donderdag een nieuwe nier ontvangen. Operatie was heftig. Moeder is in huis om te helpen. Maar dan om 23 uur besluit de buurjongen dat die ikea kast toch echt op dat tijdstip in elkaar moet. Dus onze dochter helemaal ontroostbaar overstuur. Heeft tot 1 uur gehuild.
2. We hebben met spoed een plek bij het kinderdagverblijf gekregen vanwege mijn situatie. Maar in het dagboek staat alleen dat ze gegeten en geslapen heeft. Als ik dan vraagt of ze verschoond is, wat voor eten ze heeft gehad en of er foto's zijn, krijg ik een raar antwoord. Voelt niet prettig. Of ze plas of poepluiers heeft gehad, wat ze heeft gegeten en of ze fijn gespeeld heeft is belangrijke informatie voor me.
3. Ik mis het knuffelen met mijn dochter zo. Omdat het van de operatie nog zo beurs is, kan ik haar niet vastpakken en knuffelen. Ze roept ook steeds mama en doet haar handjes naar me uit. Ik zeg nu ook steeds dat ik haar zo lief vind en probeer vanuit bed wat met haar te spelen en knuffelen. Maar jeetje, wat mis ik haar
Moest het ff kwijt, lucht ook op