8 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben dit hier ook. Niet elke nacht, maar de ene week vaker dan de andere. Echt geen idee wat het is 😅 Overdag komt hij aan voldoende slaap en we volgen toch wel een vast ritme. Geen oplossing dus, maar wel herkenning 😊

één jaar geleden

Waarom zit je met je handen in het haar? Als hij stil is is er opzich niks aan de hand lijkt me. Je kunt hem toch niet dwingen om te slapen en die kleintjes pakken echt de slaap die ze nodig hebben wel. Als hij uren ligt te jengelen is het een ander verhaal natuurlijk..

één jaar geleden

Reactie op MamaBamboe

Waarom zit je met je handen in het haar? Als hij stil is is er opzich niks ...
Ik wordt er zelf ook wakker van. Ene keer ligt hij te jengelen en de andere keer hoor je een keer papa of mama. Helaas hebben we ook erg luidruchtige buren die je heel goed hoort.

één jaar geleden

Reactie op ABDD

Ik wordt er zelf ook wakker van. Ene keer ligt hij te jengelen en de andere ...
Dán begrijp ik uiteraard wel dat het lastig is. Hier is de kleine soms ook 's nachts wakker, maar vermaakt zichzelf dan wel. Zolang ze het niet op een huilen zet slaap ik dan gewoon weer verder. Maar helaas geen tips.. sterkte!

één jaar geleden

Onze zoon (14m) heeft hetzelfde, vaak wel 1-1,5 uur aan een stuk. Heel hinderlijk want ik lig wakker tot hij weer in slaap valt. Geen tips helaas, wel herkenning..

één jaar geleden

Hier ook weer nachten dat ze tussen 3 en 5 wakker is. Gaat dan een heel brabbel- en gilconcert opvoeren. Dus vaak laten we haar gewoon liggen, want ze gaat niet huilen. Maar wel heel hinderlijk, want het gaat niet bepaald zachtjes 😅

één jaar geleden

Oh hier ook een rotzooi met z’n slaapritme. Ik heb dus vannacht van 23-02.00 met hem op gezeten en wilde hij ineens eten. Heeft een mandarijn, boterham en een peer naarbinnen gewerkt! 🤨 en hij heeft overdag echt wel gegeten. In de avond heb ik hem al 2,5 fles gegeven. Vraagt hij normaal ook niet… en z’n ritme overdag: normaal 2x 1,5 uur. Nu amper 45min en tweede slaapje wil niet. En in de nacht dus dit soort dingen. Niet willen slapen en enorme eetlust. Dit moet wel iets van een sprongetje zijn ofzo…

één jaar geleden

Reactie op Margaret81

Oh hier ook een rotzooi met z’n slaapritme. Ik heb dus vannacht van 23-02.0 ...
Oooowww jemiggg, hier precies het zelfde! Hij was 23.45 uur wakker tot 2.00 uur! Ik ben bekaf gewoon🥺 2 flessen melk gedronken, hij had ook honger. En een 3 jarige dochter die ook om 5.20 wakker werd 😥. Wanneer gaat het weer nou beter? Hij was wel een goeie slaper, maar nu alles op ze kop. Wanneer zijn we klaar met al die sprongen😒?