10 Reacties
5 maanden geleden
Op het kdv waar ik werk hen ik dit heel vaak gezien en het is altijd goedgekomen! Blijven stimuleren om op de voeten te lopen, meer kun je niet doen
5 maanden geleden
Nichtje van mijn man deed dit. Is goed gekomen! Sorry kan helaas niet zeggen hoe dat is goed gekomen, maar denk vanzelf.
5 maanden geleden
Onze zoon deed dit ook, tot deze week. Nu ineens alles lopen op zijn schoentjes met 1 handje vast. Hij zou zonder ook wel kunnen maar durft nog niet zo. Komt wel. Ik zou me echt niks aantrekken van wat anderen zeggen hoor! Misschien gaat jouw zoon ineens heel snel praten of fietsen of zelfstandig eten of wat dan ook. Iedereen kind ontwikkelt zich op zijn/haar eigen manier en tempo!
5 maanden geleden
Hier ook een knieloper! Ons zoontje is nu 20 maanden. Hij doet dit al een half jaar en zag het nut van lopen daarom ook niet. Sinds twee weken loopt hij los. Nog heel onstabiel maar het gaat steeds beter. Doet nog veel op z’n knieën want dat is veilig en dat kan hij goed. Blijven stimuleren om te lopen, meer kan je niet doen. Vond het zelf ook heel vervelend worden dus hoop dat hij snel fatsoenlijk loopt. 😅
5 maanden geleden
Reactie op Daan9
Hier ook een knieloper! Ons zoontje is nu 20 maanden. Hij doet dit al een h ...
Hier is ze ondertussen 21 maanden en loopt sinds 2 weken echt super goed aan één hand. Kan zo echt al een ronde de hond mee uitlaten. Hoop dus dat nu de volgende stap het los lopen wordt! Fijn om te horen dat het bij jullie al goed gekomen is!