4 Reacties

6 maanden geleden

Hier is ze er grotendeels overheen, alleen nog gevoeligheid overgebleven. We geven haar geen grote hoeveelheden melk per dag maar ze krijgt het wel

6 maanden geleden

Hier nog steeds zware allergie… bij elk spoortje melk reactie. We mogen voorlopig niet meer uitlokken van de kinderarts en ten vroegste na haar 2 jaar nog eens proberen. Ze heeft ook snel huidreacties (van zon, gras ed) maar dat trekt snel weer weg gelukkig.

6 maanden geleden

Hier lijkt hij er inmiddels bijna vanaf te zijn🤞🏼. Maar echte melk/yoghurt geven we hem nog niet. Verder wel alles en ook in gerechten enzo kijk ik niet meer wat er in zit, dat eet hij gewoon. Tot nu toe gaat het goed, maar blijf dat ‘laatste stukje’ spannend vinden.

6 maanden geleden

Mijn zoontje had het! Hij is nu 20 maanden.. Met 14 maanden ongeveer hebben we dubbelblinde provocatietest gehad in het ziekenhuis. Daar leek hij niet op te reageren en daarna moesten we langzaam opbouwen. Inmiddels geven we hem nu alles. Zijn alleen voorzichtig met nieuwe fruitsoorten geven, omdat hij daar nog wel gevoeliger voor kan zijn. Uitbouwen met noten vind ik ook spannend😬