7 Reacties

9 maanden geleden

Ik doe dan een luchtige pyjama aan en d'r slaapzak

9 maanden geleden

Reactie op Shirley16

Ik doe dan een luchtige pyjama aan en d'r slaapzak
Heb nu alleen pyama aangedaan geen slaapzak en wel sokjes want haar voeten zijn zo koud en de rest is warm heb je dat ook meegemaakt?

9 maanden geleden

Reactie op Hartje27

Heb nu alleen pyama aangedaan geen slaapzak en wel sokjes want haar voeten ...
Als ze zonder slaapzak slaapt dan laat ik ook haar sokjes aan. Maar dan doe ik wel een lakentje over haar heen want in haar kamertje is het altijd fris. Mijn dochtertje heeft snel koude voetjes zelfs in de zomer 🤦🏼‍♀️🤣

9 maanden geleden

Reactie op Shirley16

Als ze zonder slaapzak slaapt dan laat ik ook haar sokjes aan. Maar dan do ...
Is het normaal dat ze koorts heeft maar koude voeten heeft ?

9 maanden geleden

Kinderen die koorts hebben kunnen schommelen tussen ondertemperatuur en een hoge temperatuur, dus wellicht komt daar die kou vandaan. Maar van koorts kun je ook rillen. Als ons zoontje ziek is dan geven we vaak wel paracetamol voor het discomfort van het ziek zijn, niet perse de hoogte van de temp. Maar omdat het de temp wel verbeterd zie je dat die rillingen er ook niet meer zijn. Bij ons zoontje zie je verloop van de temp over de dag heen. In avond/ nacht loopt het op en in de ochtend neemt het af. Ik denk dat de tijd het zal leren of het de tandjes zijn of toch een virale infectie oid dat aan het doorkomen is. Met koorts doe ik geen slaapzak aan maar alleen een pyjama of als het echt hoog is alleen romper of luier, afhankelijk van de kamertemperatuur. Ik check ook altijd in de nacht dan. Ik wens jullie beterschap.

9 maanden geleden

Reactie op Hartje27

Is het normaal dat ze koorts heeft maar koude voeten heeft ?
Dat kan. Is afhankelijk van welke bloedvaten open staan en als de kern (romp) meer bloedtoevoer krijgt voor iets als een infectie dan worden de vaten naar de ledematen iets nauwer en krijg je koude voeten en handjes. Niet zo vreemd.

9 maanden geleden

Reactie op Margaret81

Dat kan. Is afhankelijk van welke bloedvaten open staan en als de kern (rom ...
Aaahh oke bedankt voor je reactie