Sinds een week weten we dat we een jongen krijgen 💙. De meisjesnaam hadden we al en stond vast, maar een jongensnaam .. die niet! Ben ik de enige die het zo lastig vind om een leuke jongensnaam te vinden?! Wat is jullie top 3 jongensnamen? Wij zijn opzoek naar jongensnamen met 3 of 4 letters (soms 5 haha). Ik ben benieuwd! 😁
Top 3... ik ben nog op stadium; hele lijst maken! 🤣🤣. Maar ben ook erg van de korte namen. Ik kom ook veel op scandinavische namen uit daardoor.
Revi of ravi, jorn, maar sil is ook tof.
Vin t zoooo lastig dus wie weet vindt ik hier ook nog inspiratie
Wij hebben ook een lijst, maar nog niet perse het idee van ‘ja, dit is de n ...
Wij ook nog niet.. soms denk ik; ja!!!! En dan ga ik er even mee aan de slag door het hardop uit te spreken, waarschuwing, als hij zich voor gaat stellen later en dan denk ik toch.... nope...
Ties was hier inderdaad ook favoriet! Maar .. in mijn vriendinnengroep zijn inmiddels 7 jongens haha; dus veel namen die op mijn lijst stonden van ‘ja, leuk!’ vallen af! 🤪
Hebben jullie zoektips of websites? Ik ben langzaam aan wel beetje klaar me ...
Misschien heb je wat aan de app ‘Kinder’ - deze kun je synchroniseren met die van je partner. Maar, die heb ik inmiddels ook uitgespeeld, weinig nieuws tegen gekomen haha.
10.000 namen boek uitgelezen.. en bij geen enkele jongensnaam dacht ik Ja dit is hem 😅.. Mijn man en ik liggen ook niet op 1 lijn met jongens namen.. meiden namen zijn we al klaar voor..
Maar wat ik dan leuk vind is
Jake
Dean
Ryan
Sil
Lenn
Word nog moeilijk. Aangezien wij niet willen weten wat het geslacht word hebben we toch ook echt jongens namen nodig 😬
Wij zitten op hetzelfde!
Ons zoontje nu heet Bram.
We twijfelen nu tussen:
- Ties
- Olle
- Teun
- Siem
- Wout
- Seb
- Tijs
- Guus
Succes! Wie weet doe ik hier ook nog inspiratie op☺️