7 Reacties

3 jaar geleden
Ik heb ook zeker interesse 😅 Ik had niet goed naar hun prijzen gekeken voor ik begon met het kaartje. En nu ben ik wel dus danig invested dat ik ook geen zin heb om ergens anders weer helemaal opnieuw te beginnen en een ontwerp te zoeken. 🙈

3 jaar geleden
Oeh daar ben ik ook benieuwd naar! Als het een jongetje gaat worden bij ons komt het geboortekaartje daar ook vandaag 😀

3 jaar geleden
😖 we dachten vandaag de kaartjes te kunnen versturen. We zien DHL aankomen en lopen naar de deur, rijdt hij gewoon door! Daarna dit bericht😢
Hippe geboortekaartjes gebeld. Zij kunnen hier niks aan doen en misschien is alleen de verpakking stuk. We moeten wachten tot zij het pakket terug hebben, dan gaan ze het controleren en opnieuw versturen…
Wat een ellende! Mijn vriend heeft 5 dagen verlof. De kaartjes komen dus pas ergens volgende week en daar baal ik echt enorm van!
Baal ook van de service van hippe geboortekaartjes. 95 kaartjes besteld, dus ook geen kleine order. Volgende keer kaartje2go!

3 jaar geleden
Reactie op ol86
😖 we dachten vandaag de kaartjes te kunnen versturen. We zien DHL aankomen ...

Wat balen zeg! Snap de frustratie!
Alleen denk ik dat ze van hippe geboorte kaartjes niet echt meer hadden kunnen doen. Zij zijn ook maar gebonden aan hun protocollen.. voor hetzelfde geld is alleen de verpakking beschadigd..

3 jaar geleden
Reactie op ol86
😖 we dachten vandaag de kaartjes te kunnen versturen. We zien DHL aankomen ...

Oef ja ik snap wel dat je baalt. 😑 Hopelijk versturen ze het snel.

3 jaar geleden
Nadat we een nieuw pakket hebben gekregen bleek dat 20 van de 95 enveloppen een andere maat hadden 😖 de kaartjes passen niet in deze enveloppe. Dus opnieuw gebeld en nu moet ik foto’s sturen en dan sturen ze opnieuw 20 enveloppen en een antwoordnummer zodat ik de te kleine enveloppen terug kan sturen.
Wat een ellende! Hippe geboortekaartjes is duur en dus absoluut geen aanrader! Bij mijn oudste zoon hadden we kaartje2go, heb spijt dat ik dat nu niet heb gedaan!