11 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben echt een positieve ervaring. Afgelopen zaterdag de laatste dag gehad. Mochten wij een tweede krijgen dan gaan wij zeker weer voor de Waarden.

3 jaar geleden

Ik heb ze ook maar op de intake na nog geen ervaring. Die heb ik wel als haastig en slordig ervaren. Welk boekje bedoel je? Wij werden verwezen naar een digitaal info boekje en hebben na de intake een algemeen boekje gekregen voor in de vluchttas.

3 jaar geleden

Bij mijn eerste was ik zeer tevreden. Nu weer voor gekozen maar de kleine laat op zich wachten 😉 Die gids zegt me alleen niet zoveel...

3 jaar geleden

Reactie op Jindji

Ik heb ze ook maar op de intake na nog geen ervaring. Die heb ik wel als h ...
Deze boekje

3 jaar geleden

Afgelopen zaterdag hebben we afscheid genomen van onze kraamverzorgende van de waarden. Wij hebben echt een top ervaring gehad, een heerlijke vrouw die al super lang in het vak zit. Mocht er nog een baby komen gaan wij zeker weer terug naar de waarden.

3 jaar geleden

Wij hebben ze nu 2keer gehad. 2 keer goed bevonden. En dat groeigids wat ke laat zien is het boekje wat je van cb krijg

3 jaar geleden

Oohhh ik heb ze een maand geleden gehad.. Ben er zeer tevreden als ik ooit een keer in de toekomst zwanger zal zijn ga ik zeker weer voor hun ☺️ Bij me dochter had ik iemand anders en was er totaal niet tevreden er mee

3 jaar geleden

Goed geregeld allemaal. We hadden wel een wisseling van kraamhulp. De ene was echt top. De andere hadden we minder een klik mee. Maar dat is persoonlijk en niet aan de organisatie te wijten.

3 jaar geleden

Ik had een andere organisatie, maar wel ook de groei gids kraam. Vond ik wel fijn, zelfde soort boekje als daarna bij cb voor 0-4 jaar. Bij mn eerste had ik naviva en die hebben een eigen kraamboek, wat een groter formaat is, lastiger met bewaren.

3 jaar geleden

Wij hebben De Waarden twee weken geleden gehad. Fijne ervaring! Helaas moest kraamhulp na twee dagen gaan dubbelen, omdat het erg druk was. Dus we hadden uiteindelijk halve dagen, wat uiteindelijk ook prima was.

3 jaar geleden

Ja wij ook een goede ervaring! Boekje krijg je van het cb!