8 Reacties

één jaar geleden

Ik zou gewoon een paar weken wachten. Dat ze het met smaak opeet, betekent niet dat ze (haar darmen) er al aan toe zijn. En qua voedingswaarde is het nog niet nodig tot zes maanden. Evt af en toe die courgette blijven geven om het oefenen erin te houden.

één jaar geleden

Wij hadden dit ook met 5 maanden. Heb toen even twee/drie weken gewacht en het opnieuw geprobeerd en nu gaat het goed.

één jaar geleden

Hier hetzelfde! Helaas met 6 maanden nu nog steeds .. 🙁

één jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde gehad en ook met wortel pompoen en courgette gestart en hij vond courgette ook alleen heel lekker, grappig :). Vandaag is hij 6 maanden al veel verschillende hapjes gekregen maar helaas nog steeds last van krampen, al vanaf vanacht 4uur last ervan. Ik denk dat de darmen toch nog moeten wennen en ontwikkelingen aan iets anders dan melk

één jaar geleden

Onze zoon is 5,5 maand en sinds kort gestart met oefenhapjes. Ook hij heeft nu wat meer last van krampjes en poept ook wat minder dan hiervoor. Houden het hier echt even bij oefenhapjes; paar lepeltjes voor het wennen, maar eerst nog even niet verder opbouwen. De darmen even rustig laten wennen.

één jaar geleden

Hier ook! Onze zoon wil echt graag eten. Als wij iets eten of drinken en hij zit op schoot, pakt hij het gewoon uit je handen 😂 alleen zijn darmen zijn er nog niet helemaal klaar voor.. lastige combi..

één jaar geleden

Hier hetzelfde! Ook sinds een aantal dagen veel scheetjes en krampjes snachts. Geven al 3 weken verschillende groentes en fruit maar eerder geen last gehad terwijl het herhaling is. Nu ook even een paar dagen stoppen sn opnieuw proberen. Zo sneu wat hij vind het heerlijk! Is nu 5 maanden en 1,5 week.

6 maanden geleden

Reactie op MRC

Hier hetzelfde! Helaas met 6 maanden nu nog steeds .. 🙁
Hi Mrc, wij ervaren nu hetzelfde rond 6 maanden. Hoe is dit verder verlopen bij jou?