2 Reacties
één jaar geleden
Mijn zoon heeft snel krampjes van bepaalde voeding (kool, champignons, veel verzadigd vet, bonen, knoflook, ui) dus daar geven we weinig van. Mijn man heeft prikkelbare darmen dus we hebben toch al een aangepast menu 😆
Maar alsnog is het een paar keer per week raak. Hij vindt het dan fijn om vastgehouden te worden met zijn buik tegen mijn buik, de ademhalingen tegen elkaar aan masseert licht en de warmte ervan is prettig tegen de pijn. Dan houd ik hem of in een zijligging vast of met zijn benen om me heen, soort van draagzak houding.
En we hebben een hittepit voor op zijn buik.
Maar andere tips ben ik ook zeker benieuwd naar!
één jaar geleden
Heel herkenbaar! Inderdaad vooral in de avond. Mijn dochtertje heeft koemelk allergie en daarom vermijden we alle melk en soja (reageert ze ook op) en inderdaad: alle koolsoorten en champignons zijn we ook heel voorzichtig mee. Geen tips verder helaas maar wel herkenning en heel nieuwsgierig naar hoe dit bij andere kindjes is. Ik vroeg me ook echt af of (nog steeds) elke dag krampen wel normaal is. In de ochtend krijgen we ook altijd een heel muzikaal intermezzo van scheetjes waarna ze zichtbaar opgelucht is😅