4 Reacties

10 maanden geleden

Stiekem heel erg fijn om te lezen. Hier nu precies hetzelfde! Gisteren naar de huisarts geweest en die heeft onze zoon gecontroleerd. Ik had het idee dat hij misschien een oorontsteking had. Alles was echter goed! Ik zat ook enorm met de handen in het haar. Zo enorm overstuur, krijsen en overstrekken in de nacht. Ook hier hielp niets. Hij heeft ook opeens weer meer moeite met het naar bed brengen. Zodra hij het bedje raakt, dan moet hij ontzettend huilen. En in onze armen weer stil. De dokter zegt dat het een fase is of dat het misschien tandjes kunnen zijn? Die fase mag voor mij ook snel over zijn. Mama is moe! Haha. Liefs!

10 maanden geleden

Misschien even googlen naar night terror (is wat anders dan nachtmerries). En zijn die oren daarna nog een keer nagekeken? Ons zoontje heeft een keer gehad dat zijn oren in de middag nagekeken waren waarbij er niks gevonden was en enkele uren later (hij verslechterde toen echt en kreeg hogere koorts) en had hij een dubbele oorontsteking.

10 maanden geleden

Reactie op Mariekebur

Stiekem heel erg fijn om te lezen. Hier nu precies hetzelfde! Gisteren na ...
Ja ik twijfelde ook over tandjes inderdaad. Zo lastig dat je het niet weet… maar wel fijn om herkenning te lezen!

10 maanden geleden

Zoals al genoemd wordt misschien tanden? Ons zoontje krijgt nu hoektanden waar hij best wel last van heeft. Oortjes twijfel ik bij hem ook wel weer eens aan, als daar toch iets niet lekker zit kan dat natuurlijk veel last geven bij het liggen. Buikkrampen? Onze zoon had gisteravond toevallig weer een huilbui vanuit het niets en deed ook overstrekken en met de benen trappen en later scheten laten. Ik dacht dus wellicht buikpijn. Wat je omschrijft bij krijsen, overstrekken en dan niet tot hem door te dringen klinkt trouwens ook wel als nachtangsten. Zoek dit maar eens op. Ons zoontje heeft hier helaas af en toe ook last van. Wat ontzettend moeilijk en vervelend he? Het blijft gissen. Ik vind dat ook elke keer erg lastig.