Iemand ervaring met L-lysine slikken tijdens de zwangerschap? Ik lees dat er weinig over bekend is en dat het dus afgeraden word.
Ik neem iedere dag een Lysine pil maar ben deze week maar gestopt. En wat denk je? Na 2 dagen een mega koortsblaar! Balen!
Hi! Hier ook! Gelezen dat het afgeraden word. Na 3 weken en stress voor 1e echo ook een mega koortslip. Succes ermee en ben bang dat we er nog meer gaan krijgen..
Vorige zwangerschap mocht ik het slikken met borstvoeding.. niet een te hoge dosis. Tijdens de zwangerschap zelf niet gedaan.
Wat hoger in je vitamine C gaan zitten, goeie multivit, genoeg slaap.. meer kun je niet doen.
Vorige zwangerschap had ik om de haverklap een koortslip.. tot nu toe gelukkig maar 1x.
Een koortslip krijgen tijdens de zwangerschap is vervelend maar wel goed voor het kindje in de buik. Die krijgt hierdoor wat antistoffen mee. Alleen na de geboorte is het gevaarlijk!
Ik ben dinsdag op intake geweest en heb het nagevraagd. Omdat de gevolgen onbekend zijn word het afgeraden om die te slikken tijdens de zwangerschap. Dus ik slik ze niet meer. Heb tot nu toe nog geen koortslip gelukkig 馃檪