12 Reacties

茅茅n jaar geleden

11 maanden sprong? Mijn kindje is gelukkig in slaap gevallen net. Maar wel mij naast hem in mijn bed 馃槄. Veel drama, huilen en alles. Maar naast me in bed is het goed. Maar in slaap vallen duurt nog lang.

茅茅n jaar geleden

Een tijdje terug werkte dit bij ons ook inderdaad. Naast hem liggen op het grote bed. Nu leggen we hem neer en kruipt hij er meteen uit馃槄. Hij lijkt heel actief te worden, om over zijn slaap te raken ofzo.

茅茅n jaar geleden

Reactie op AppelMuffin

11 maanden sprong? Mijn kindje is gelukkig in slaap gevallen net. Maar wel ...
En fijn dat je kindje slaapt haha!

茅茅n jaar geleden

Ja dat klopt ook inderdaad. Echt een ramp. Ik heb vanmiddag zijn 2e slaapje eraf gehaald (ondanks hij moe was..). Maar het leek wel wat meer te helpen en heeft een paar uurtjes alleen geslapen. Maar nu alsnog zit ik ernaast 馃槄. Maar hij slaapt nu wel. Alleen nu durf ik hem niet te verleggen 馃檲.

茅茅n jaar geleden

Had ik niet moeten zeggen 馃ぃ hij is alweer wakker en kruipt het hele bed door haha.

茅茅n jaar geleden

Reactie op AppelMuffin

Ja dat klopt ook inderdaad. Echt een ramp. Ik heb vanmiddag zijn 2e slaapje ...
Die van mij heeft nog wel 2 slaapjes, maar dan moet ik eigenlijk echt gaan lopen of autorijden. Hij houdt het tegen en slaapt ook niet lang... driekwartier is heel lang voor hem馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op AppelMuffin

Had ik niet moeten zeggen 馃ぃ hij is alweer wakker en kruipt het hele bed do ...
Ow nee he... ik kan daar zo gefrustreerd van worden. Ookal zullen ze het niet express doen, denk ik ga nou slapen馃槄

茅茅n jaar geleden

De mijne heeft ook nog wel echt twee nodig hoor. Maar dan slaapt hij zo belachelijk laat. Ik dacht, ik ga dit eens proberen. Werkt wel redelijk. Ik ga het morgen weer proberen denk ik. Dag erna even kijken of hij dan niet echt slaap tekort komt. Want dat wil ik natuurlijk ook niet. Ja dat steeds wakker worden is soms echt moedeloos van te worden. Maar het is een fase probeer ik steeds maar tegen mezelf te zeggen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Tg2

Die van mij heeft nog wel 2 slaapjes, maar dan moet ik eigenlijk echt gaan ...
Hahaha ik mag al blij zijn met 15 min ik haast me.als.een tierelier om snel wat af te.maken ofzo hahaha

茅茅n jaar geleden

Oh dat meen je.. de hele dag maar zulke korte slaapjes of alleen in de avond? Wat lastig zo soms h茅 die kindjes. Maar we houden wel van ze 馃グ.

茅茅n jaar geleden

Ja aleen overdag powernap en avond slaapt ie wel van halfn7 a 7 tot 7 ochtend en dan rond 5 wordt ie eventjes wakker voor ze speentje en slaaptnie wat door Maar die dutjes zou die wel willen maar hij hoort ze broers spelen. Enzo is hij te gierig om lang te slapen ofso haha

茅茅n jaar geleden

Verschil met de camping is misschien wel het vele buiten zijn (goed.voor circadiaanse ritme) en het relaxte leven en veel quality time met papa en mama (nabijheid/hechting). Wellicht dat dat een positieve invloed had op zijn slapen.