27 Reacties

5 maanden geleden

Zelfbouw Ikea hack

5 maanden geleden

Reactie op sparklem

Zelfbouw Ikea hack
ik ben die vaker tegengekomen ja, is het makkelijk in elkaar te zettenv

5 maanden geleden

De ette tette leertoren, beide kids (15 maanden en bijna 4) gebruiken hem 😊

5 maanden geleden

Het is eigenlijk 2 keer een kruk in elkaar zetten volgens de handleiding. Alleen dan even een stukje korter zagen en een gat en schroef zelf extra maken. Heel goed te doen en zoo leuk om ze bij eten te betrekken. Ze is er hier al helemaal aan toe dat ze er zelf in klimt

5 maanden geleden

Ik heb er eentje besteld van minera. Het is een hit hier.

5 maanden geleden

Eentje van bol.com die inklapbaar is, dan kan hij gewoon in de trapkast wanneer hij niet in gebruik is. En hoef ik niet constant op onze klimgeit te letten omdat ze hem anders gebruikt als opstapje naar hoger gelegen dingen. 😂❤️

5 maanden geleden

Reactie op IdJvdK

Eentje van bol.com die inklapbaar is, dan kan hij gewoon in de trapkast wan ...
Heb je misschien een linkje of plaatje van de naam? Klinkt goed namelijk 😀

5 maanden geleden

Kruitvat nu in de aanbieding!

5 maanden geleden

Reactie op 2Cultures1Baby

Kruitvat nu in de aanbieding!
Oh ik zie het! Ik zie trouwens dat dezelfde bij Mamaloes voor €60 te koop is en bij Kruidvat €72

5 maanden geleden

Reactie op Lizzle

Heb je misschien een linkje of plaatje van de naam? Klinkt goed namelijk 😀 ...
https://www.bol.com/nl/nl/p/oemmie-leertoren-learning-tower-montessori-leertoren-leertoren-keukenhulp-leer-toren-opstapje-kindertrapje-opvouwbaar-zwart/9300000151018899/ Yes deze is het! Nadeel vind ik wel dat de valbeveiliging bij de rug erg ver uitsteekt tov het plankje waar ze op staan. Bij onze dochter gaat dat wonderbaarlijk goed, maar later zag ik dat er ook een inklapbare is van Mamatoyz waarbij die verhoudingen beter kloppen. Die had ik persoonlijk liever gehad daardoor. Is wel wat duurder alleen.

5 maanden geleden

Ik denk dat ik voor deze ga (toren/bureau). Vond die van Poespas ook mooi met glijbaan maar zo duur gelijk! https://www.etsy.com/nl/listing/1511499880/kids-keuken-toren-3in1-leren-opstapje?ref=cart

5 maanden geleden

Hier staat ze gewoon op het ikea keukentrapje. Ze snapt al heel goed dat ze er niet zomaar af kan stappen.

5 maanden geleden

Wat is het nut van zo'n leerjaren? Dat je kindje ook bij het aanrechtblad kan of? Ons zoontje valt soms nog ineens om of laat zich vallen, even inschatten of zo'n ding iets voor hem is 😅

5 maanden geleden

Reactie op Merengue

Wat is het nut van zo'n leerjaren? Dat je kindje ook bij het aanrechtblad k ...
Het maakt dat ze zelfstandiger iets kunnen doen, zoals helpen met groente snijden of broodje smeren. Maar ook erbij zijn als je kookt, mits veilig op afstand van de kookplaat. Dan hebben ze een beetje regie en kunnen ze zelf kiezen om er weer weg te gaan.

5 maanden geleden

Reactie op Margaret81

Het maakt dat ze zelfstandiger iets kunnen doen, zoals helpen met groente s ...
Top, thanks! :)

5 maanden geleden

Reactie op Merengue

Top, thanks! :)
Ligt ook erg aan je eigen situatie qua keuken en inrichting en hoe je kindje is of dit bij je kindje past hoor. Wij hadden dit soort dingen vroeger thuis ook niet en zijn prima groot geworden. Maar voor ons kindje vinden we t wel een meerwaarde.

13 dagen geleden

Iemand ervaring met de leertoren van ette tete en/of die van jindl? Ik weet niet welke "beter" is

13 dagen geleden

Reactie op Pukkie5

Hier staat ze gewoon op het ikea keukentrapje. Ze snapt al heel goed dat ze ...
Hier ook, al vanaf een maand of 14. Als je kindje een beetje handig en voorzichtig is gaat dat prima

12 dagen geleden

Reactie op npj1986

Iemand ervaring met de leertoren van ette tete en/of die van jindl? Ik weet ...
Ette tete! Topding😄 ons zoontje gebruikt m al een aantal maandjes elke dag!

12 dagen geleden

Reactie op npj1986

Iemand ervaring met de leertoren van ette tete en/of die van jindl? Ik weet ...
Ette tete, echt superfijn!