Het is eigenlijk 2 keer een kruk in elkaar zetten volgens de handleiding. Alleen dan even een stukje korter zagen en een gat en schroef zelf extra maken. Heel goed te doen en zoo leuk om ze bij eten te betrekken. Ze is er hier al helemaal aan toe dat ze er zelf in klimt
Eentje van bol.com die inklapbaar is, dan kan hij gewoon in de trapkast wanneer hij niet in gebruik is. En hoef ik niet constant op onze klimgeit te letten omdat ze hem anders gebruikt als opstapje naar hoger gelegen dingen. 😂❤️
Heb je misschien een linkje of plaatje van de naam? Klinkt goed namelijk 😀 ...
https://www.bol.com/nl/nl/p/oemmie-leertoren-learning-tower-montessori-leertoren-leertoren-keukenhulp-leer-toren-opstapje-kindertrapje-opvouwbaar-zwart/9300000151018899/
Yes deze is het! Nadeel vind ik wel dat de valbeveiliging bij de rug erg ver uitsteekt tov het plankje waar ze op staan. Bij onze dochter gaat dat wonderbaarlijk goed, maar later zag ik dat er ook een inklapbare is van Mamatoyz waarbij die verhoudingen beter kloppen. Die had ik persoonlijk liever gehad daardoor. Is wel wat duurder alleen.
Ik denk dat ik voor deze ga (toren/bureau). Vond die van Poespas ook mooi met glijbaan maar zo duur gelijk!
https://www.etsy.com/nl/listing/1511499880/kids-keuken-toren-3in1-leren-opstapje?ref=cart
Wat is het nut van zo'n leerjaren?
Dat je kindje ook bij het aanrechtblad kan of?
Ons zoontje valt soms nog ineens om of laat zich vallen, even inschatten of zo'n ding iets voor hem is 😅
Wat is het nut van zo'n leerjaren?
Dat je kindje ook bij het aanrechtblad k ...
Het maakt dat ze zelfstandiger iets kunnen doen, zoals helpen met groente snijden of broodje smeren. Maar ook erbij zijn als je kookt, mits veilig op afstand van de kookplaat. Dan hebben ze een beetje regie en kunnen ze zelf kiezen om er weer weg te gaan.
Ligt ook erg aan je eigen situatie qua keuken en inrichting en hoe je kindje is of dit bij je kindje past hoor. Wij hadden dit soort dingen vroeger thuis ook niet en zijn prima groot geworden. Maar voor ons kindje vinden we t wel een meerwaarde.