Oké.. ik zie nu een aantal topics voorbij komen over welke melk wij aan ons kleintje geven zodra hij 1 jaar is. Er wordt naar mijn mening een gigantische issue over gemaakt en het lijkt alsof iedereen zich gek zit te maken.
Ik zag voorbij in de topics komen dat voedingscentrum geen goede bron is, ik zag dat blijkbaar in plantaardige melk ook veel hormonen zitten, ik zag dat melk überhaupt niet goed is en naar alternatief wordt gezocht.. Blijkbaar is geen enkele melk dus goed. Maar dat is toch raar? Of ben ik nou de gene die onder een steen heeft geleefd.
Als dit allemaal zo is, moeten wij dan niet naar alles kijken ipv alleen naar melk?
Want als je alles gaat opzoeken, dan is fruit ook verkeerd, brood, noem maar op.
Eerlijk gezegd denk ik echt dat we ons te gek laten maken. Ik snap het allemaal wel. Je wilt het alleebeste voor je kleintje en je wilt geen fouten maken. Maar ik weet eerlijk gezegd niet of dit een fout kan zijn.
Maar vandaar deze topic, misschien heb ik heel wat gemist en gaan jullie mij dit nu vertellen.. maar ik heb hier nog nooit over gehoord. (Twijfels over melk)
Zelf ga ik hem dan biologische melk geven van de supermarkt of van een biologische boer. Omdat wij sowieso biologisch in huis hebben. Of in iedergeval, zoveel mogelijk haha.
Nou ben benieuwd 😁