16 Reacties
4 jaar geleden
Volgens mij als je partnet heb denk dat die jou heel aantrekkelijk vindt
4 jaar geleden
Je partner kent je langer dan vandaag! En die zal echt niet minder van je houden nu je zijn kindje draagt en je lichaam daardoor veranderd!
Er zijn zat mannen die juist zwangere vrouwen heel sexy vinden.
Die buik ga je weinig aan kunnen doen maar kijk hoe je je zelf sexy kunt voelen. Trek je hoogste hakken aan, zoek een setje dat comfortabel zit en verras jezelf en daarbij je partner.
Ps ik hoop dat de topic titel een autocorrectie dingetje is haha
4 jaar geleden
Ik heb een dochtertje van 6 maanden dus daarvoor 9 maanden zwanger 😅maar mijn vriend zei elke dag dat ie het zo mooi en aantrekkelijk vond en sexy je bent een echte vrouw dan nu ben ik weer zwanger als k me buik laat zien gaan die ogen twinkelen ik denk dat heel veel mannen dat hebben want het is toch heel mooi en bijzonder en vrouwelijk want het hoort bij ons en dat er zo een mooi wondertje in je groeit is je man extra trots dus maak je geen zorgen en je zeker niet onzeker voelen je moet juist stralen als je zwanger bent en trots zijn
4 jaar geleden
Reactie op Mysecret
Waarom staat er Aboutaleb ik moest aan de burgemeester van Rotterdam denken ...
Ik denk dat de telefoon automatisch heeft aangevuld bij het woord about😉 lang leve autocorrectie
4 jaar geleden
Er zijn heel veel mannen die hun vrouw zwanger ook heel prachtig vinden!
4 jaar geleden
Sex is toch anders hoor zwanger.. anders lekkere setjes aantrekken.. zelfzeker. Wilde nachten. Maar nu ... ik voel me alles behalve sexy, en een man die een vrouw sexy aantrekkelijk vind..... mooi op een bepaalde manier, maar om opgewonden van te worden. Ik heb nu het liefst langs achter. Ben gewoon om een mooi lijfie te hebben maar zwanger.. en ben nog maar 13 weken. Dat het maar snel om is. Zal iedere vrouw wel part spelen denk ik
4 jaar geleden
Ik durfde de eerste weken niet bovenop🙃 na wat googlen, hebben we weer gewoon sex. Mischien ietjes minder dan daarvoor.
4 jaar geleden
Ik heb gewoon heel weinig zin in sex ☹️
Ik heb precies hetzelfde. Vervelend he!
4 jaar geleden
Ik zou zeggen: hoe lastig ook, bespreek het toch gewoon met je partner! Het gaat jullie beide ten slotte aan. Ik heb hier van de week heel m’n hart uit gestort, Bottom line: ik voel mezelf gewoon ZO niet sexy als ik zwanger ben. (Vorige zwangerschap ook al niet). M’n man reageerde heel lief en gaf aan dat het hem écht niet uit maakt dat ik aders op m’n borsten heb, dat ik al 25wk zwanger lijk ipv 14. Dat hij me wél sexy en aantrekkelijk vind etc etc. Dat is toch wel heel fijn om te horen. Niet dat ik hem nu dagelijks bespring maar geeft toch net even dat extra stukje zelfvertrouwen, vind ik. Hij gaf aan dat hij niet zozeer de sex mist danwel het stukje intimiteit samen. We hebben al een kleine rondlopen van 13 maanden die ook veel aandacht vraagt en het man/vrouw/intimiteit er toch gewoon weleens bij in schiet. Wat wij laatste tijd vaker doen is samen douchen. Douchen moet je toch. En meteen even momentje echt samen. Lekker even kroelen, en gebeurd er meer is dat ook fijn.