16 Reacties

2 maanden geleden

En pop en kinderwagen?

2 maanden geleden

Een step :)?

2 maanden geleden

Wij geven een klein poppenhuis met meubels en poppetjes.

2 maanden geleden

Onze dochter afgelopen vrijdag 2 geworden. Heeft dikke kleurpotloden en foam stickers gehad.. vind het heerlijk om te knutselen als het weer wat minder is

2 maanden geleden

Speelgoed van Grimms? Hier zijn we in de gaan we bouwen fase 馃槂 zelf gaan we voor een micro step 馃槂

2 maanden geleden

Een timio krijgt de onze

2 maanden geleden

Toen mijn dochter 2 jaar werd kreeg ze van mijn zus verkleedkleren; vlindervleugels, toverstokje en een nepmicrofoon.. dat was een megahit!

2 maanden geleden

Onze dochter is helemaal blij met haar pop.

茅茅n maand geleden

Wij hebben onze zoon conectix gegeven. Officieel van af 3, en dat snap ik. DD bouwen hiermee is ook echt nog heel frustrerend voor hem en lukt gewoon weg nog niet omdat de magneten regelmatig niet werken zo als logisch voelt. Maar 2D bouwen op de koelkast is een grote hit. We kozen voor conectix en niet een goedkopere variant vanwege de veiligheid, ik wil het risico niet lopen dat de magneten bij een goedkopere merk uit de tegels komen. Vooral niet omdat we ook wel een kinderwens voor een 2e hebben. En kleine losse onderdelen zeker losse magneten vind ik echt een no go. Dan maar investeren. Dit is ook echt speelgoed waar kinderen lang mee spelen tot een jaar of acht tot tien of zo. Zoon is er blij mee.

茅茅n maand geleden

Duplo is hier een hit! Blijft ook nog lang leuk en ook leuke kleine uitbreidingspakketjes voor andere verjaardagsgasten. Pop met kinderwagentje, flesje, kleertjes. Knutselspulletjes, stempels stickers, klei. Ook direct een leuke activiteit voor in de herfst/winter Wij hebben onze zoon ook een kindermessenset gegeven. Zo kan hij, veilig, helpen met koken!

茅茅n maand geleden

Het grote zoekboek van Bumba (is een mega groot boek). En ik wist dat onze zoon op de opvang al met connetix speelde dus dat gegeven toen hij 2 werd. Kun je heel veelzijdig mee spelen. Wij hadden een set van 102 stuks. Ruim voldoende voor zo'n kleine. 60 was echt te weinig geweest. Duplo bij ons nog niet voor 2 jaar wij hebben veel plezier nog van mega bloks. Oh en houten reuzenrad van Hema.

茅茅n maand geleden

Reactie op Joe1996

Duplo is hier een hit! Blijft ook nog lang leuk en ook leuke kleine uitbrei ...
Hoi! Heb je een link van het messenset dat je gegeven hebt? Bedankt alvast 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op Chloeh

Hoi! Heb je een link van het messenset dat je gegeven hebt? Bedankt alvast ...
Dat heb ik! Bij deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/kindermessen-set-13-delig-kindvriendelijke-messen-messenset-voor-kinderen-kindermes-gekleurde-kindermessen-koken-met-kinderen-kindermessen-set-met-snijplank-uitsteekvormpjes/9300000171060441/?bltgh=oy-xx9trvl39vFRDLMZNqw.2_31.32.ProductImage

茅茅n maand geleden

VTech picknickmand, driewieler, step, watertafel, tent, houten puzzels, boekjes, poppen, barbies, ijscokar, tekenbord, stempels, stickers, etui met potloden, kleurboeken, klei, bestuurbare auto, stapelstenen, magnetische bouwblokken, theeservies, kidikutter, winkeltje spullen, er is zoveel leuks. Ik zet echt zodra iets leuks zie het gelijk op mijn lijstje in notities 馃ぃ

茅茅n maand geleden

O ja verkleedkleding, ook leuk!

茅茅n maand geleden

De Timio muziekspeler is echt een aanrader! Is hier een groot succes! Duplo, een stepje, zoekboek waren hier ook echt een succes wordt heel veel mee gespeeld magnetisch speelgoed connetic/coblo/magnatiles speelt ons zoontje bij de opvang veel mee.