14 Reacties
3 jaar geleden
M’n ervaring is: koop niet teveel voedingskleding ☺️
Bijv een paar topjes, bh’s, fijne nachtkleding.
Als je bijv let op een kledingstuk met diepe v hals of hals met knoopjes kun je ook gemakkelijk voeden en kun je het ook langer door dragen naderhand.
Die voeding spaghetti topjes van H&M zijn mega fijn. Ik zag bij de nieuwe collectie dat ze weer leuke overhemdjurken hebben. Dat soort jurken zijn ideaal omdat ze allemaal knoopjes hebben, die je los kunt maken om te voeden. Daarnaast zijn dit niet speciale kleding items ervoor waardoor je erna ook nog kunt dragen 😘
3 jaar geleden
Kijk eens op about you en Zalando, ik heb veel toffe voedingskledij in solden daar gekocht.
3 jaar geleden
Ik droeg altijd m’n gewone kleding, je merkt vanzelf welk kledingstuk echt niet werkt. Ik had wel voedingshemdjes, deze keer heb ik die niet gekocht. Ik kon gewone hemdjes ook prima.
Ik heb wel een drietal katoenen shirtjes gekocht voor de eerste weken en voor nachtvoedingen.
3 jaar geleden
Reactie op Mommjo
M’n ervaring is: koop niet teveel voedingskleding ☺️
Bijv een paar topjes, ...
Ja, zoiets dacht ik ook. Thanks voor de tip!
Ik wil inderdaad geen bakken met geld uitgeven aan “mwah” kleding, fijn om te weten dat de topjes in ieder geval fijn zijn! Dan kan ik altijd met vestjes etc erop al een eind komen.
3 jaar geleden
Reactie op AnneliesDu
Kijk eens op about you en Zalando, ik heb veel toffe voedingskledij in sold ...
Ik woon helaas niet in Europa, vandaar ook dat ik meer “normale” kledingtips zoek ipv specifieke borstvoedingskleding. Het aanbod op dat gebied is hier nogal beperkt. :(
3 jaar geleden
Reactie op Queenie97
Ik heb de vorige keer voornamelijk de h&m spaghettitopjes gedragen met ...
Echt he? Ik weet niet hoe het in NL zit, maar hier (Mexico) is alles zwart of wit, saai en inspiratieloos. 🥲
3 jaar geleden
Bedankt allemaal voor de tips! Fijn om te lezen dat het ook prima gaat met gewone kleding met een top eronder. Ik ging even evalueren en veel kleding van mij is vrij hoog dicht en strak of niet-elastisch, dus ik zal het moeten gaan uitproberen.
3 jaar geleden
Reactie op Ojalá y sí
Bedankt allemaal voor de tips! Fijn om te lezen dat het ook prima gaat met ...
Gelukkig koelt het redelijk af vanaf september, dus dan zijn laagjes niet zo’n probleem. 😅
3 jaar geleden
Reactie op Ojalá y sí
Echt he? Ik weet niet hoe het in NL zit, maar hier (Mexico) is alles zwart ...
Ik vind het in Nederland ook niet fantastisch, of je moet er echt flink voor betalen. Vind het dan zonde omdat je het daarna niet meer draagt 😅. Nu let ik gewoon veel op normale overslag jurkjes of truitjes en die voedingstops met een vest is ook prima maar goed het is tijdelijk haha 🙈.