19 Reacties

3 jaar geleden

Tom? Zo heeft onze zoon en moeten nu ook op zoek naar een leuke tweede jongens naam 😅 verrekte moeilijk zeg! Dus lees graag mee voor de tips😉

3 jaar geleden

leuke korte jongens namen staan er al op je lijstje zeg! Bram? Bram en Niek?

3 jaar geleden

Ties, Freek, Moos

3 jaar geleden

Tijn!

3 jaar geleden

Guus of Gijs?

3 jaar geleden

Onze zoontjes heten Ruben & Bram. We verwachten nu een meisje maar als dit een jongetje was geweest had hij Gijs geheten ☺️

3 jaar geleden

Cas of Stijn...

3 jaar geleden

Bram en Daan is zeker goede combi. Moeilijk nog iets te verzinnen. Misschien een tweelettergrepen naam erbij. Bram en Maarten Bram en Boris Bram en Joris Any way. Ben hier niet goed in. Succes!

3 jaar geleden

Reactie op An-1991

Onze zoontjes heten Ruben & Bram. We verwachten nu een meisje maar als ...
Jaa hier ook een Bram en Gijs op als keuze voor jongen. Maar ook een zusje 😊

3 jaar geleden

Mijn vriend heet Bram, zijn 3 jongere broertjes: Tom, Peter en Thomas. Wij weten niet beter en vinden t goed passen!

3 jaar geleden

Luuk (zo heet ons zoontje), Tim, Tom, Daan, Tijn, Pim, zijn enkele ideeen die wij hebben voor de tweede maar vinden ook nog niks 100%. Bram had er ook goed bij gepast en vind ik een leuke naam, maar zo heet het zoontje van een goede vriendin 🤷🏼‍♀️.

3 jaar geleden

Wij hebben Hidde, Bas en Teun (Bas lijkt wel wat op Bram)

3 jaar geleden

Gijs Luuk Luka Ted Luxx Tim Jaxx

3 jaar geleden

Bram & Mees

3 jaar geleden

Pieter vind ik er heel erg bij passen

3 jaar geleden

Bram en Sepp Bram en Brent

3 jaar geleden

Bram en Jonas Bram en Joris Bram en David

3 jaar geleden

Zo lief dat jullie met allemaal met van deze leuke suggesties komen😁 Dank je wel! En ook leuk om te zien dat ongeveer 85-90% namen zijn waar wij zelf ook over nadenken! En dan nog zo’n 10% van “zo heet m’n broertje, m’n neefje, de zoon van m’n beste vriend”…. Vind t echt lastig hoor voor jongens! Maar genoeg inspiratie! Dank!