29 Reacties
één jaar geleden
Reactie op MrsDotje-
Wij hebben erop een loopfietsje, geld voor een piklerdriehoek, kleertjes, v ...
Ik zie piklerdriehoek voorbij komen! Wij zitten dus te twijfelen tussen een piklerdriehoek en de foamblokken! Wat is de reden dat jullie voor de piklerdriehoek kiezen haha? 🙈
één jaar geleden
Reactie op Livingforthemoment
Ik zie piklerdriehoek voorbij komen! Wij zitten dus te twijfelen tussen een ...
Wij willen een set met glijbaan enz. En onze reden is beetje suf maar foam is lekker zacht maar wil niet dat ze straks denkt dat ze altijd lekker zacht land tijdens het klauteren haha.
En ik vind de foam blokken lomper staan in huis.
één jaar geleden
Maken jullie ook echt een lijstje en delen jullie dat met je gasten?
Ik vind dat lastig, het voelt zo hebberig.
Aan de andere kant is het wel super handig, want straks krijg je het dubbele.
één jaar geleden
Bobbi boekjes (lezen lekker voor)
Waterkleurboek hema
Lego duplo
Zwembandjes
VTech toet toet autos
Nijntje verstoppertje
Slap/ schort met mauwen
Lunchbox set
Groeimeter
Zwemluier
Busy board
Draadloze koptelefoon (voor vliegtuig)
Bumba piano
Speelgoed mand of kist
Glijbaan klein
Picknick tafeltje
Handbagage koffer
Cadeau bonnen
Dagje uit
Van ons krijgt hij denk een loopfiets maar twijfel om nu al te geven of met 2
één jaar geleden
Reactie op Lalorisa
Iemand ook tips voor onder de €10? Dit voor onze gasten die ons lijstje wil ...
Dat vind ik ook lastig. Ik wil niet teveel ‘troepjes’ (en ik heb echt een hekel aan vtech, toettoet, little people), en we hebben ook heel veel al van de oudste. Maar de dingen die ik dan nog wel echt leuk vind zijn vaak hout, duurzaam, en prijziger. Maar ik wil mensen ook niet op kosten jagen. Roep wel tegen iedereen dat een cadeautje niet per se hoeft en 2e hands ook heel leuk is, maar betwijfel of daar naar geluisterd word.
Aan goedkope dingen weet ik nu alleen potjes klei (zonder vormpjes ed, daar hebben we al een berg van) en boekjes (want boekjes zijn altijd goed).
Bij de oudste hadden we verder aan goedkopere cadeautjes spulletjes voor in de speelkeuken en kleurpotloden op het lijstje, maar daar hebben we nu echt al meer dan genoeg van...