29 Reacties

één jaar geleden

Ik kwam nog niet veel verder dan de wens voor een trybike, duplo, houten puzzels en een groeimeter. Blij met dit topic. Ik vraag mensen ook tweedehands te kijken of misschien ligt een van onze wensen wel ongebruikt in eigen kast :-)

één jaar geleden

Reactie op Lalorisa

Iemand ook tips voor onder de €10? Dit voor onze gasten die ons lijstje wil ...
Voelboekjes? Die doen het hier altijd goed bij de kleine man en ik zag op bol.com allemaal verschillenden voor ik dacht €7,-. Anders even bij de Kruidvat langs het speelgoedschap lopen. Daar ook vaak leuke dingen voor kleine prijsjes. Bij de action heb je anders ook wel leuke dingen (houten vormenpuzzel, strandspeelset, ballentoren), voor kleine prijsjes.

één jaar geleden

Reactie op Livingforthemoment

Maken jullie ook echt een lijstje en delen jullie dat met je gasten? Ik vi ...
Ik heb het lijstje meteen bij de uitnodiging gevoegd.... Hier krijgen we bijna standaard bij alle verjaardagen (neven, nichten, enz) de vraag; wat zijn de wensen? Dus hier heel normaal. Daarnaast heb ik ook nog het eea nieuw in doos in huis. Toen gekocht voor "ooit", wanneer ik een leuke aanbieding zag oid. Dus mensen kunnen dat altijd "overnemen".

één jaar geleden

Boekjes!: het mooiste voorleesboek van Muis; Het vrolijke voorleesboek van Kikker; Jij bent de liefste; Handpopboek: Ik ben Kikker! Verder krijgen we veel groot speelgoed al doorgeschoven van de familie en hebben we een abonnement op de Lovevery boxen, dus onze jongen heeft eigenlijk al genoeg vinden wij 😅 maar wat ik nog kon bedenken: Rugtasje Kinderkoffer waar hij op kan zitten Dagje uit Hape stapelbare muziekset

één jaar geleden

O en een handpop!

één jaar geleden

Reactie op Livingforthemoment

Maken jullie ook echt een lijstje en delen jullie dat met je gasten? Ik vi ...
Gewoon doen! Ik als gast vind het vaak super fijn als mensen dat hebben. En ikzelf vind het altijd lastig als mensen vragen wat je wil hebben om dan iets te vinden zonder de vraag te stellen wat mensen willen uitgeven. Wil niet dat mensen zich rot voelen om maar een klein bedrag te willen uitgeven. Je krijgt geen dubbele dingen en mensen kunnen ook samen doen voor iets groots. Ik zet altijd voor verschillende prijsklassen dingen op het lijstje. Dus zo’n lijstje is heel erg fijn voor beide kanten, echt!

één jaar geleden

Hier staat op het lijstje : -Koffer van trixie voor weekendje weg of vakantie - slofjes van bobux voor in de winter - een grote zitzak voor in de living want nu wilt ze steeds in de hondenmand🤭 - boekjes - smartmax - nog wat siliconen borden om zelf uit te eten (antislip) - Wobbel ( ook voor grote broer) - dikke kleurpotloden van stabilo - muziekinstrumenten - extra fleecedeken voor in haar bed in de winter.

één jaar geleden

Van ons krijgt ons kleintje een Wheeliebug, van opa en oma een learning tower die je in kan klappen tot tafeltje. Ze staat/loopt nog (lang) niet, maar wel fijn om alvast in huis te hebben. Verder hebben we op haar verlanglijstje staan: muziekinstrumenten (bvb een xylofoon), een telraam/kralenraam, een flinke blokkendoos, voel- en flapboekjes.

één jaar geleden

ik heb de ehrenkind, volgende week jarig dus ik laat asap weten of jij goed is ,maar wel goede reviews van gelezen…