12 Reacties
5 maanden geleden
Mijn zoontje gebruikt de eerste loopfiets van zijn oudere broer. Hij loopt nu met die fiets tussen zijn benen (zit dus niet haha). Maar hij vindt het heel leuk. Mijn oudste zoontje is ook zo begonnen en binnen no time kon hij ermee racen. Is zou dus gewoon voor één met 2 wielen gaan.
5 maanden geleden
Ik heb 2 weken geleden een Trybike gekocht, ik heb erg getwijfeld om hem gelijk te kopen met 2 wielen omdat er staat dat als ze kunnen lopen ze het dan ook met 2 wielen kunnen. Toch met 3 wielen gekocht, en ze vind het geweldig. Ze kan nu goed crossen op der fiets, gaat heel goed. Trybike staat nu ook op de laatste stand, maar kan ze erop. Ik hoor van vele dat de Veloretti stuk hoger is op de laagste stand, en ze pas vanaf 2 jaar erop kunnen. Hier een enthousiaste dochter voor de Trybike.
5 maanden geleden
Reactie op Ede87
Hoi, klopt het dat het voorste wieltje een beetje los hoort te zitten?
Euhmm nee zit bij ons gewoon goed maar is hier noh niet in gebruik de kleine is te klein komt amper bij de grond🤣🤣🤣
5 maanden geleden
Wij hebben nu een scoot & ride. Die kan je ombouwen tot step. Hij is super weerbaar er gaat keihard, hij is er helemaal gek op!
5 maanden geleden
Reactie op Merengue
Wij hebben die ook maar het stuurt zo zwaar. Heeft je zoontje daar geen las ...
Nee? Het is anders sturen. Hij stuurt door opzij te leunen en niet zoals een gewoon fietsje het stuur te draaien want dat kan die niet! Als je een klein beetje opzij hangt stuurt hij al dus eigenlijk vrij makkelijk!