15 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik lees graag mee, mijn dochter is net 1 maar loopt nog niet los. Kan het dan al wel? 馃

茅茅n jaar geleden

Allemaal kunnen, zolang ze maar breed genoeg zijn om te kunnen blijven zitten. Wij geven zelf een quad en hij krijgt van familie nog een driewieler die je tot 2wieler-loopfiets om kan bouwen hihi

茅茅n jaar geleden

Wij hebben een stalen trybike en een redelijk lange dochter maar 2 weken geleden kon ze er nog net niet op. Hij was nog iets te hoog

茅茅n jaar geleden

Hier staat de Bandits & Angels smartbike bij opa en oma te wachten tot de 1e verjaardag. Dus kan nog niets zeggen over hoe deze bevalt. Kwam een topic tegen tijd geleden op het algemene forum waar veel mensen positief waren over deze en ik vind 'm er leuk uit zien hihi.

茅茅n jaar geleden

Wij gaan voor deze waarschijnlijk (ons zoontje wordt de 29e 1.) Kunnen ze vanaf ongeveer 1,5 t/m 5 jaar mee

茅茅n jaar geleden

Onze meid heeft die van angels & bandits gekregen de smartbike 4 in 1. Ze raced er het hele huis mee door tot ze ergens opbotst want sturen lukt nog niet haha. Wij hebben hem zelfs al niet op de laagste stand. Dus ze kunnen er echt snel op!

茅茅n jaar geleden

Reactie op MrsDotje-

Onze meid heeft die van angels & bandits gekregen de smartbike 4 in 1. ...
Wij hebben deze idd ook en bij ons staat ie ook al niet meer op de laagste stand. Ze kan heel goed met haar voetjes op de grond komen. Ze snapt af en toe nog niet helemaal wat de bedoeling is, maar ze ontdekt het allemaal haha

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mirjam1006

Wij hebben deze idd ook en bij ons staat ie ook al niet meer op de laagste ...
Dat klinkt goed zeg!

茅茅n jaar geleden

Kost een vermogen, maar een WOOM 1! En als je geld over hebt als opvolger de WOOM 2馃ゴ馃き馃憤

茅茅n jaar geleden

Wij gaan de Trybike geven (verkopen deze zelf in onze winkel). Ons zoontje is nog wel wat klein, maar zal er vanzelf naartoe groeien. Trybike kan vanaf gemiddeld 15 maanden en is om te bouwen van tweewieler naar driewieler en andersom.

茅茅n jaar geleden

Gewoon de houten loopfiets van Prenatal? Van driewieler ombouwen naar tweewieler. Normaal geprijsd met 60 euro https://www.prenatal.nl/speelgoed-en-cadeau/houten-speelgoed/prenatal-houten-loopfiets-2-in-1-4547322.html?hic_camp=google_ads:17552950712:136386469565:605354381183&kwd=&gclid=CjwKCAjw3dCnBhBCEiwAVvLcu12GO-5PCZJYrm5Jp1WWPMFI4d5-b_5LhgADp9wxMtvxeA9lMNp8gxoCF1QQAvD_BwE

茅茅n jaar geleden

Ik heb de loopfiets van angels & bandits besteld voor zijn eerste verjaardag. Hij kan nog niet los lopen. Hij is over 3 weken jarig

茅茅n jaar geleden

Reactie op koningskoppel2022

Kost een vermogen, maar een WOOM 1! En als je geld over hebt als opvolger d ...
Je kan ook vici.bike kopen. Die ga ik halen 馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Babs1203

Ik heb de loopfiets van angels & bandits besteld voor zijn eerste verja ...
Deze is heel lang echt top!

茅茅n jaar geleden

Reactie op annaniempje

Deze is heel lang echt top!
Ik ben eens benieuwd. 馃榿