19 Reacties

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje deed dit op zijn eerste verjaardag. Eigenlijk liep hij na een week al volledig goed los! Geen idee of dat bij alle kindjes hetzelfde is!

茅茅n jaar geleden

Dit is echt heel erg verschillend. Sommigen kunnen maanden losse stapjes zetten. Anderen lopen na een paar dagen oefenen.. het verschilt echt per kindje. Mijn zoontje loopt nu ook vrijwel alles, zolang hij maar een doel heeft. Maar als hij halverwege valt, dan gaat hij niet zelf staan er loopt door, dan kruipt hij verder. Tenzij hij ergens aan kan vasthouden.. zelf los opstaan durft/kan/doet hij nog niet.

茅茅n jaar geleden

Bij mijn dochter duurde het 3 maanden. Bij mijn zoontje een paar dagen 馃槄

茅茅n jaar geleden

Mijn zoontje deed een week voor zijn verjaardag de eerste losse stapjes. Een week daarna kon hij echt al wat afstanden lopen. Maar het duurde denk ik wel een maand totdat hij na het vallen ook weer zelf ging staan in plaats van verder kruipen. Nu 13 maanden en doet alles lopend!

茅茅n jaar geleden

Is heel verschillend denk ik. Onze dochter zette haar eerste losse stapjes bij 10.5 mnd en telkens kwam er een stapje bij. Het wauw effect van ze loopt was dus wat minder bij ons. Ze is nu 13 mnd en loopt volop

茅茅n jaar geleden

Onze zoon zet al 3 maanden losse stapjes (1 谩 3) om te overbruggen, maar vertikt het nog steeds om grotere afstanden te pakken. We roepen ook al maanden: ah die loopt deze week ineens weg! Nou niet dus haha.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Femmiev

Onze zoon zet al 3 maanden losse stapjes (1 谩 3) om te overbruggen, maar ve ...
Hier ook! En soms kan ze hier wel ineens een meter of 2 stapjes zetten, maar het kruipen of lopen op haar knie毛n heeft de voorkeur. Ben zo benieuwd wanneer ze echt volledig gaat lopen

茅茅n jaar geleden

Hier zat er een kleine maand tussen de stukjes los lopen en nu grotendeels lopen verkiezen boven kruipen en ook opnieuw opstaan en verder lopen nadat ze omvalt.

茅茅n jaar geleden

Losse stapjes naar lopen binnen dezelfde week. Loopt sinds ze 1 jaar en 10 dagen is. Nu nog gauw schoenen halen馃槅

茅茅n jaar geleden

Hier ook een dag of 4/5 van losse stapjes naar lopen! Begon met een jaar en 3 dagen. Loopt nu zonder problemen. Met schoenen aan lopen lukt alleen minder goed. Komt omdat we binnen zonder schoenen lopen

茅茅n jaar geleden

Nou h猫h猫, naar 3 maanden stappen sinds gister toch echt aan het lopen haha! Zo komen ze er toch allemaal lekker op hun eigen tempo

茅茅n jaar geleden

Ons zoontje begon net een week voor zijn verjaardag met losse stappen zetten en 2 dagen voor zijn 1e verjaardag liep hij al door het huis馃檭 wel nog wat onhandig, maar het ging hem steeds makkelijker af

茅茅n jaar geleden

Denk dat er 1,5 maand ongeveer tussen zat. Met 11 maanden kon hij liep hij volledig.

茅茅n jaar geleden

Onze dochter is ondertussen gestopt met losse stapjes 馃檭. Is dit normaal? Ze lijkt er haast bang voor te zijn?? Langs de bank lopen enzo doet ze wel nog steeds.

茅茅n jaar geleden

Onze dochter is ondertussen gestopt met losse stapjes 馃檭. Is dit normaal? Z ...
Onze dochter zette midden september haar eerste losse stapjes en heeft toen zeker 4 a 5 weken geen interesse meer in los lopen getoont. Ineens liep ze vorig weekend uit zichzelf en nu loopt ze meer dan dat ze kruipt. Dus bij ons was het ook zo!

茅茅n jaar geleden

Onze dochter is ondertussen gestopt met losse stapjes 馃檭. Is dit normaal? Z ...
Ja hoor! Dat geeft niks. Over een tijdje zal ze het gewoon gaan doen hoor!

茅茅n jaar geleden

Hier een paar dagen. Van een enkel stapje, na een paar dagen 6 a 7 stapjes en in de loop van de dag erna liep die de hele kamer door 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Heeft hier 2 maanden geduurd. Hij begon vlak voor zijn verjaardag, is nu net 14 maand en loopt nu de kamer door! Kan alleen nog niet los opstaan (moet zich nog ergens aan optrekken)

茅茅n jaar geleden

Hier 2 weken. Exact 2 weken voor z鈥檔 eerste verjaardag zette hij zijn eerste stapje en vanaf zijn verjaardag loopt hij en is hij volledig gestopt met kruipen. In die 2 weken liep hij bijv alleen afstanden van de tafel naar de bank en op zijn verjaardag besloot hij dat hij het hele huis door wilde. Ondertussen 13,5e maand en hij loopt niet meer, hij rent! 馃槀