9 Reacties

één jaar geleden

Ik heb geen prullenbak voor de luiers. Boven gaan ze direct in een zakje en die gaat dan direct mee naar beneden. Beneden gaan ze in een zakje als er gepoept is en dan in de prullenbak. Die wordt dagelijks geleegd.

één jaar geleden

Ik vind ze super handig. Ik heb zelf die van Angelcare. Is helemaal niet duur en ik vind het systeem van de luierzakken super fijn. En daar bedoel ik mee dat de zak de luiers strak bij elkaar houdt (dus weinig ruimte voor in de container) en het vervangen van een nieuwe zak is super makkelijk. Allerbelangrijkste is natuurlijk dat het ook niet stinkt 🤭

één jaar geleden

Wij hebben de tommee- tippee twist&click. Ruikt echt 0 tot hij bijna vol zit mja dan zitten er ook iets van 15 flinke poepluiers in. Dus wij maken hem leeg na 6 dagen ofzo ipv tot hij vol zit. Het is wel met vulcasettes maar die zijn vaak in de aanbieding bij bol.com en met 18 stuks zijn we bijna een jaar klaar. Ik vond het eerst onzin dat mijn man deze wilde. Hij vond het vooral een leuke gadget maar uiteindelijk zijn we er super blij mee.

één jaar geleden

Wij hebben een klein prullenbakje op de kamer staan. Hier kan voor 1 tot 2 dagen de vieze luiers in en dan mee naar beneden. Qua geur valt t mee. Maar soms toch wel een beetje, maar goed, dan gaat t allemaal weer weg.

één jaar geleden

Wij hebben de Korbell luieremmer. Kunnen hier wel een dag of 5 mee doen en staat op de babykamer. Op dag 5 als ie echt vol begint te zitten dan kan ie wel gaan ruiken na het openen.

één jaar geleden

Wij hebben de Ubbi luieremmer, heel blij mee! Kunnen gewoon vuilniszakken in en als hij dicht zit ruik ik hem echt niet. Soms met een luier weggooien wel even maar dat vind ik geen punt want hij is zo weer dicht. 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op anne2222

Wij hebben de Korbell luieremmer. Kunnen hier wel een dag of 5 mee doen en ...
Hier ook de korbell. Ik vind het een heel prettig systeem, maar nu na een jaar vind ik hem wel blijvend ruiken. Ook als er met een nieuwe zak in zit

één jaar geleden

Wij hebben gewoon een goedkoop prullenbakje van de action. 20 liter zakje erin en met 3 verschoningen ongeveer, gooien we het weg

één jaar geleden

Wij hebben onderin de luier emmer van die Lenor was/geurbolletjes gedaan. Dat doet ook wonderen voor de geur als ‘ie even gauw open is!