Sinds kort is het een hele uitdaging om m'n dochtertje te verschonen. Ze vindt het echt niet meer prettig denk ik maar vooral als ze gepoept heeft moet ik toch echt overal goed poetsen. Wij (en de opvang) doen het al zo zachtjes mogelijk maar ze klemt uit alle macht haar knieën tegen elkaar en draait alle kanten op.
En afleiden, regelmatig zalfjes smeren etc helpt niet.
Iemand nog tips?
Niet echt tips, wel herkenning. Ik kan eigenlijk niet zeggen waar het mee te maken heeft bij mijn dochter.
Soms klemt ze de benen erg hij elkaar, soms niet en is het het prima. Onafhankelijk van of ze gepoept heeft of niet 🤷🏼♀️
Ja hier ook drama. Vanaf t moment je ook maar richting de commode dreigt te lopen.
We doen het nu zo: luier af op de commode. Luier in elkaar vouwen en plakkertjes vastmaken. Dan mag ons kindje de luier in de luieremmer doen, terwijl ik hem een luierbroekje aan doen en hopelijk stapt hij dan ook nog in de broek nadat ik de knoopjes van de romper heb mogen dichtmaken. 🤞
Mijn dochter laat haar billetjes prima schoonmaken maar bij haar vulva mag ik echt niet komen.. Vollop aanspannen zodat ik er echt niet bij kan.. Zo vervelend, want ook dat moet goed schoon..
Alles is een fase... Gaat vast binnenkort weer beter
Hier zelfde! Ik zing liedjes zoals in de maanenschijn en dan gaat ze lachen en zo veeg ik elke keer wat af duurt wel lang hoor wat soms ook werkt is speelgoed geven of magneten
Hier ook. Moet soms echt met z'n tweeën. Ze krijst het uit, boekje of iets werkt niet meer, zingen ook niet. Ze draait zich steeds om naar de buik, trapt met haar benen