13 Reacties

4 maanden geleden

Ik gebruik nog altijd pampers maat 4 voor mijn zoontje, nooit ergens last van! Op vakantie luiers in mallorca gekocht en hij lekte ook elke dag door..

4 maanden geleden

Is dat overdag of vooral ‘s nachts? Ik gebruik pampers baby dry pants en eigenlijk nooit last gehad van doorlekken. Alleen in de nacht bij mijn oudste vlak voor ze zindelijk werd (kon toen ook heel veel in 1x plassen), heb toen 2 luiers, beiden omgekeerd, over elkaar gedaan en dat hielp.

4 maanden geleden

Momenteel gebruikt ik kruitvat 6+. En eindelijk bijna helemaal geen natte kleding meer. Maanden, echt maanden heb ik al last steeds van snachts met een nat pak. Zwaar irritant.

4 maanden geleden

Heb je de night pants van de kruidvat of een ander merk ook geprobeerd?

4 maanden geleden

Wij zijn overgestapt op de Woezel en Pip luiers van Etos en ook nooit geen problemen meer

4 maanden geleden

Rascal + friends luiers, nooit last van doorlekken.

4 maanden geleden

Het kan ook zijn dat de romper net te strak zit. Wij hebben deze tip gekregen en nadat we een grotere romper aan hadden gedaan, nergens last van

4 maanden geleden

Reactie op femm01

Is dat overdag of vooral ‘s nachts? Ik gebruik pampers baby dry pants en ei ...
Hoe bedoel je omgekeerd?

4 maanden geleden

Reactie op BABYprinces

Hoe bedoel je omgekeerd?
De 1 normaal aan en de andere luier omgekeerd aan (de achterkant bij de voorkant)

4 maanden geleden

Reactie op Rhonda

Heb je de night pants van de kruidvat of een ander merk ook geprobeerd?
Van pampers zelf

4 maanden geleden

Reactie op anne2222

Wij zijn overgestapt op de Woezel en Pip luiers van Etos en ook nooit geen ...
Ik heb juist bij deze ook t idee dat die kleiner zijn dan andere merken

4 maanden geleden

Wij gebruiken voor onze zoon overdag Huggies pants en ‘s nachts de dry pants van Pampers. Alleen als we zelf erg laat zijn met verschonen lekt hij een enkele keer door.

4 maanden geleden

Pampers premium protection, nooit doorgelekt