7 Reacties

één maand geleden

Als ik google kan een kind 2 weken diarree hebben. Als je je zo zorgen maakt, zou ik gewoon nu bellen. Waarom wachten tot morgen? Je kan toch altijd overleggen met de hap. Als ik zelf buikgriep heb of aan de diarree ben, wordt het ook gelig, omdat je een snelle doorloop hebt. Is heel normaal.

één maand geleden

Mijn zoontje heeft precies hetzelfde gehad afgelopen week, ook met lichtere kleur ontlasting. Nu gaat het weer beter na 5-6 dagen diarree en overgeven. Eerder ook een keer gebeld met de HA ivm lichte kleur ontlasting, toen hoefde ik daar niet voor langs te komen. Maar als je je zorgen maakt zeker even bellen voor de zekerheid. Fijn dat ze wel goed drinkt en eet, hopelijk knapt ze snel op. Beterschap

één maand geleden

Ik zou ook bellen, voor het zelfde geld heeft ze wel een virus of parasiet. Helemaal in dat laatste geval kun je er maar beter op tijd bij zijn.

één maand geleden

Wat fijn mama's bedank allemaal ik wacht tot morgen en bel mij huisarts dan♥️

één maand geleden

Als ze geel is is er toch echt wat aan de hand, ik zou amper 1 dag gewacht hebben hoor. Bel zeker zsm!

één maand geleden

Reactie op melson

Als ze geel is is er toch echt wat aan de hand, ik zou amper 1 dag gewacht ...
De diarree is geel geeft ze aan, niet dr kindje 🙈

één maand geleden

Reactie op melson

Als ze geel is is er toch echt wat aan de hand, ik zou amper 1 dag gewacht ...
Hey heyy!! Niet mijn dochter maar haar diarre bedoel ik☺️ maar ben vandaag langs de huisarts geweest alles gaat goed gelukkig!