15 Reacties
3 jaar geleden
Haha, heel herkenbaar!
Ik heb gisteren eens voor het eerst 's avonds gedoucht ipv 's ochtends. Daardoor had ik vanochtend net ietsjes meer tijd om iets aan mezelf te doen. Maar wel echt een klein beetje, haha.
3 jaar geleden
Ja herkenbaar… ik word ook rustig van een opgeruimd huis maar van de week kon ik de boel de boel laten en me weer even mezelf laten zijn. Jurkje en panty’s en mn haar ingevlochten. Voelde me eindelijk weer een beetje vrouwelijk. Aan het eind van de dag zaten er wel melkvlekken op mn jurk maar dat is nu eenmaal zo. 🙈
3 jaar geleden
Als onze dochter de fles heeft gehad sochtends leg ik haar in de box en soms slaapt ze soms ligt ze lekker en heb ik echt wel even de tijd voor makeup, ik moet zeggen ik maak er ook echt wel tijd voor want moet ook mn zoontje naar school brengen en dat doe ik liever "verzorgd"🤣🤣
3 jaar geleden
Ik doe gewoon heel simpel make up op en haar in een knot 🙈
Niemand die me ziet hahaha. Al ben ik sowieso niet van vele make up en haar doen.
3 jaar geleden
Ik probeer alles (haar, make-up en aankleden) te doen tijdens mijn zoon z’n eerste slaapje, van 9 tot 11 is dat ongeveer. Als ik het op kan brengen iets eerder uit bed te gaan is m’n man nog thuis dus dat is helemaal relaxed 😄 Zo zorg ik dat ik zelf iig ‘klaar’ ben voor de huilbuien, slaapjes en flessen beginnen
3 jaar geleden
Toen ik fulltime werkte op kantoor (heb anders een baan als stewardess) in m’n zwangerschap stond ik op voordat m’n oudste dochter wakker werd, om mezelf klaar te maken, even dat moment van rust voor mezelf.
Nu met gebroken nachten lukt mij dat eventjes niet en doe ik het meestal nadat ik onze jongste heb gevoed. M’n oudste ligt dan of haar fles te drinken of heb ik al klaar gemaakt en dwarrelt om mij heen.
Ik vind dit belangrijk, voel mij meer mezelf en ook is er weleens een dag dat ik niks op heb. Het is gewoon fijn mijn dag te beginnen!
Ik lees ik jouw verhaal dat je het fijn vindt om dan te gaan opruimen/schoonmaken maar eigenlijk nu ook wel op het punt komt, dat je denkt, ik wil ook weer lekker tutten. Laat dat opruimen dan even achterwegen, probeer het.
Ik weet ook nog bij m’n eerste, het is weer even zoeken en andere tijdsindeling maken. Blijf trouw aan wat jij wilt en wie jij bent!
3 jaar geleden
Reactie op Mommjo
Toen ik fulltime werkte op kantoor (heb anders een baan als stewardess) in ...
Wat geef je toch altijd goed advies en wat ben je lief! 🥰
3 jaar geleden
Ik laat mijn man in de ochtend net de baby en dan ga ik douchen,mn haar krullen en makeuppen
3 jaar geleden
Ik ben heel erg van de to do lijstjes afwerken en huishouden moet eerst op orde. Maar sinds de kleine er is heb ik met mezelf afgesproken dat als ik tijd heb ik eerst voor mezelf zorg (klaarmaken/eten/enz) en huishouden en dergelijke secundair. Anders ben ik bang dat ik stukje bij beetje mezelf op de laatste plek ga zetten