107 Reacties

één jaar geleden

Uw kleintje zijn pyjama verkeerd aan doen. Lees: de armpjes waar normaal de voetjes moeten zitten 🙈 Vermoeidheid doet wat!

één jaar geleden

Een baby horen schreeuwen als je staat te douchen maar de baby slaapt

één jaar geleden

Hahaha, ja ik wiebel ook met vanalles waar geen baby in zit of hoort 🤣🤣🤣

één jaar geleden

Terug in slaap vallen tijdens het verwarmen van de fles 👍🏻😂

één jaar geleden

Speen kwijt zijn en bij de volgende verschoning terugvinden in haar rompertje. Oepsie 😅

één jaar geleden

Broekje aandoen en gaan voeden, om me vervolgens af te vragen waarom de flappen van z’n rompertje buiten z’n shirtje hangen.. uhhh die was ik vergeten eerst dicht te doen😅

één jaar geleden

Heen en weer wiegen zonder baby in je armen en mensen je aankijken: ‘wat doet zij?!’ 🤣

één jaar geleden

Reactie op LottieL

Heen en weer wiegen zonder baby in je armen en mensen je aankijken: ‘wat do ...
Dit inderdaad 😂

één jaar geleden

Denken dat je het flesje aan het opwarmen bent tot je de magnetron opent en merkt dat je het flesje bent vergeten in te steken 😂

één jaar geleden

Een flesje klaarmaken voor een vriendin die op visite kwam. Ze vroeg om een kopje thee…

één jaar geleden

Dat je je zoontje wilt gaan verschonen en dat je een luier vasthoud die ongeveer net zo groot is als de baby zelf. Oeps die waren van zijn grote broer maar 6 extra large 😅 andersom ook al gebeurd. En maar afvragen waarom ik hem niet fatsoenlijk aan krijg

één jaar geleden

Reactie op MCZL

Een flesje klaarmaken voor een vriendin die op visite kwam. Ze vroeg om een ...
Oh heerlijk ik lig dubbel🤣🤣

één jaar geleden

Je geen sokken aan had en toevallig de sokjes van je baby in je hand had die je aan wilde doen… uhh beetje te klein 🤣

één jaar geleden

Kattenvoer in de melkpoederverdeler doen ipv melkpoeder 😹😹😹😹

één jaar geleden

Reactie op Larissasamantha

Een baby horen schreeuwen als je staat te douchen maar de baby slaapt
Zo on point😂 vanochtend nog meegemaakt haha

één jaar geleden

Midden in de nacht wakker worden (omdat je denkt dat je je kindje hoort, maar slaapt gewoon lekker door) en zeggen “ja mama gaat je flesje maken hoor” Op de klok kijken en dan beseffen dat het pas een uur geleden is dat ze de fles heeft gehad 😅

één jaar geleden

Snachts in bed proberen de rug van je partner borstvoeding te geven, terwijl baby in diepe slaap in eigen bedje ligt :) :)

één jaar geleden

Reactie op Larissasamantha

Een baby horen schreeuwen als je staat te douchen maar de baby slaapt
Als ik bezig ben met iets anders, heb ik continu het idee dat ik hem hoor. Dan ga ik kijken en dan slaapt hij gewoon 😂

één jaar geleden

Je mama instinct gebruiken als je valt en je enkel breekt....

één jaar geleden

Reactie op Nootje1

Je mama instinct gebruiken als je valt en je enkel breekt....
Hoe bedoel je? Jeetje, heftig om je enkel te breken met een baby. Beterschap!