107 Reacties

één jaar geleden

In de avond wachten met het slapen voor de laatste fles, dit lijkt zo lang elke keer, terwijl iedereen in het huis lekker ligt te knorren 😒

één jaar geleden

Reactie op Henckie

In de avond wachten met het slapen voor de laatste fles, dit lijkt zo lang ...
Haha dit doe ik ook hoor! Bij mij helpt het niet om ook al even een slaapje te doen… al slaap ik maar 1 uurtje, mijn lichaam denkt genoeg slaap te hebben gehad en dan duurt het na de fles sowieso nog 5 uur voor ik weer in slaap kan vallen. Altijd al gehad helaas..😓 met een beetje pech meldt de kleine zich precies na die 5 uur wanneer ik net in slaap dommel. Nee dan wacht ik liever tot 23.30 voor de laatste fles🙌🏻

één jaar geleden

Reactie op Henckie

In de avond wachten met het slapen voor de laatste fles, dit lijkt zo lang ...
Precies dit. Iedereen ligt te slapen en ik wachten voor haar laatste flesje. Iedere avond weer.

één jaar geleden

Reactie op Mendev

Haha dit doe ik ook hoor! Bij mij helpt het niet om ook al even een slaapje ...
Inderdaad precies hetzelfde hier 😂

één jaar geleden

Het nog veel zieliger vinden als je baby met tranen huilt. Ziet er nog zieliger uit

één jaar geleden

Reactie op Koekiemonster1

Het nog veel zieliger vinden als je baby met tranen huilt. Ziet er nog ziel ...
Niet te doeeeen. Ik jank zo zelf mee, al huilt hij om niks 😭

één jaar geleden

Mijn partner probeerde me vanacht half slaapwandeld op te tillen om in het ledikantje te leggen. Hij dacht dat ik de baby was haha

één jaar geleden

U eigen drinken opwarmen in plaats van de papfles

één jaar geleden

Je man wakker maken dat hij de baby in bed moet leggen die je denkt in je armen te hebben. Blijkt dat je een kussentje vast hebt 😂

één jaar geleden

Mijn man hoorde de kleine snachts en ging in het donker aan m'n hoofd voelen, op zoek naar m'n mond om er een speen in te stoppen

één jaar geleden

De deur uit willen gaan terwijl je borst nog uit je shirt hangt 😅

één jaar geleden

Reactie op Motherload

De deur uit willen gaan terwijl je borst nog uit je shirt hangt 😅
Haaha herkenbaar, t huis hiernaast staat te koop als ik bezichtigingen hoor wil ik steeds kijken.. moet alleen even nadenken hoe ik er dan bij loop 😂

één jaar geleden

Melkpoeder door m’n koffie willen doen en t opgeschuimde melk in de fles gooien 😅

één jaar geleden

Constant in de nacht checken of de baby naast mij in de wieg ademt 😅 en daarna weer in slaap vallen

één jaar geleden

Een feestje vieren als er poep over de benen en rug loopt.. ik wilde morgen de huisarts gaan bellen omdat t al een week geleden was. 💩😅

één jaar geleden

Reactie op robijn92

Een feestje vieren als er poep over de benen en rug loopt.. ik wilde morgen ...
Oh jeetje, dat klinkt echt heel vervelend! Hier nog geen week maar het kost hem wel heel veel moeite. Dus hier ook gejuich bij een poepluier 😂 Weet niet of het bij jullie een oorzaak heeft maar het schijnt normaal te zijn dat ze rond de 8 a 10 weken (ineens) last krijgen van hun darmen zei ze laatst bij het consultatiebureau. Krijgen bijna alle kindjes last van rond deze periode. Heeft met de darmrijping te maken

één jaar geleden

Tijdens het douchen tot wel 2 keer zeiknat eruit moeten met shampoo in je haren omdat je baby ineens besluit te krijsen alsof iemand d’r wat heeft aangedaan.

één jaar geleden

Kokhalzen bij de poepluier 🙈 om vervolgens als een bandiet de luier te verschonen met een hydrofiel om je neus geknoopt (helpt niet overigens) Ben er echt nog niet aan gewend..

één jaar geleden

Midden in de nacht op een babyforum zitten, omdat je toch al wakker bent :p

één jaar geleden

Kiezen of je kids er netjes uitzien of jij😂