13 Reacties

3 jaar geleden

Koop een hoeslaken bij de Zeeman of action met een plastic laag tegen het lekken. Die zijn veel luchtiger en kosten geen drol :) Is een molton die bestemd is tegen doorlekken. Ff Googlen en je vindt hem vanzelf!

3 jaar geleden

Reactie op Iriskepp

Koop een hoeslaken bij de Zeeman of action met een plastic laag tegen het l ...
Ikea heeft deze ook 👆

3 jaar geleden

Yep sinds geboorte vorige kleine 4 jaar geleden non-stop de matras beschermer. Als je met je kleine op bed ligt en voed houden ongelukjes niet op 😉. Ik heb de waterdichte van de Ikea en daar overheen de wasbare matrasbeschermer. Die voelt fijner onder je laken. Als je wil zoek ik even de namen op

3 jaar geleden

Dikke handdoek onder je hoeslaken leggen? Die tip kreeg ik van de kraamzorg

3 jaar geleden

Welke heb je? Wij gaan straks deze er weer op doen en vond dat de vorige keer erg prettig ipv kraakmatjes uit het kraampakket https://www.ikea.com/nl/nl/p/grusnarv-waterdichte-matrasbeschermer-10462076/

3 jaar geleden

Van die puppy pads , grote matras onderlegers .zijn van die matjes eronder legt .. of badlaken ...

3 jaar geleden

Bekijk Waterdichte Molton 180x200 - Hoeslakenbadstof - Antibacteriëel - Rondom Elastiek - Wit - Waterdichte Matras Beschermer Incontinentie Matrasbeschermer - 180 x 200 op: https://www.bol.com/nl/p/waterdichte-molton-180x200-hoeslakenbadstof-antibacterieel-rondom-elastiek-wit-waterdichte-matras-beschermer-incontinentie-matrasbeschermer-180-x-200/9300000059285502?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

3 jaar geleden

Onze verloskundige tipte om dikke badlakens te gebruiken en een zeil pas richting 35 weken oid. Als je vruchtwater gaat verliezen zal dat niet meteen een hele sloot zijn zoals in films, eerder druppels. Zo vertelde ze dat.

3 jaar geleden

Reactie op Karen86

Onze verloskundige tipte om dikke badlakens te gebruiken en een zeil pas ri ...
Toen mijn vliezen de vorige keer braken, was het precies net als in films🤔

3 jaar geleden

Reactie op Karen86

Onze verloskundige tipte om dikke badlakens te gebruiken en een zeil pas ri ...
Dat hadden ze mij vorige leer ook beloofd 😆. Het was hier toch echt als in de films, ik stond op en je hoorde een waterval op de grond kletteren en er lag een hele plas 😅. Zo uit het niets 🤷🏼‍♀️.

3 jaar geleden

Ik had bij de vorige bevalling een waterdichte hoeslaken/matrasbeschermer van de Ikea. Werkt perfect. Thuis bevallen en de hoes heeft niets doorgelaten.

3 jaar geleden

Wij hebben er een gekocht bij de HEMA die kraakte niet. Ook heb ik de 1 persoons gekocht en vermaak met een elastiek zodat deze over de 2 pers matras kan

3 jaar geleden

Reactie op Mommjo

Welke heb je? Wij gaan straks deze er weer op doen en vond dat de vorige k ...
Deze heb ik ook van Ikea, echt super fijn en je merkt er helemaal niets van dat ie eronder ligt.